Slider

نهال آلو سانتروزا (سانتریزه)


معرفی نهال آلو سانتروزا

نهال آلو سانتروزا یا سانتریزه Santa Rosa Plum جزو ارقام میان رس و پربازده محسوب میشود که در اکثر مناطق سرد قابل کاشت است. میوه نهال آلو سانتروزا در مرداد ماه قابل برداشت میباشد. میوه آلو سانتروزا به رنگ زرشکی و قرمز کهربایی میباشد،از ارقام توسرخ محسوب میشود،این رقم آلو دارای طعم شیرین و مطلوبی میباشد، از آلوی سانتروزا بیشتر برای تازه خوری استفاده میشود. بسیار پربار و پربازده میباشد این رقم به دلیل رشد بالای درخت از ارقام پرفروش دربین نهال های آلو میباشد .
نهال آلو سانتروزا از کشور اروپا سرچشمه گرفته است.

زادگاه اصلی نهال آلو سانتروزا یا سانتریزه اروپا می باشد. باردهی این نهال، معمولا از سال چهارم کشت آن آغاز می شود. از آن جایی که مقاومت این گونه ی نهال، در برابر خشکی متوسط است؛ بهتر است؛ مدت زمان آبدهی به آن طولانی نشود.
آلوچه وحشی، پایه نهال آلو سانتروزا می باشد‌. این نهال آلو، قادر به تحمل دما تا منفی ۳۰ درجه در زمستان می باشد. این نهال، بعد از رشد به ارتفاع ۵ تا ۷ متر می رسد. هر هکتار زمین زیر کشت این گونه ی آلو، در صورت مساعد بودن شرایط و رسیدگی ۷۰ تن محصول تولید می کند.

 


خرید نهال آلو سانتریزه (سانتروزا) Santa Rosa Plum از مجموعه نهالستان بیونهال
بمدیریت مهندس مهران نجف زاده 
کلیه نهال های تولیدی این شرکت مطابق با استانداردهای جهانی می باشد ، بیونهال در ارائه خدمات و عرضه اصله نهال به مشتریانش بهترین نوع کیفیت را معرفی میکند.
شما میتوانید نهال آلو سانتروزا را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از شرکت بیونهال خریداری کنید.

 

این رقم نهال ۳۰ سال عمر میکند و ۲۵ سال عمر مفید دارد در این ۲۵ سال شما میتوانید میوه با کیفیت داشته باشید. نهال آلو سانتروزا دربرابر خشکی نیمه متحمل بوده و در برابر سرما مقاوم میباشد به طوری که دمای منفی ۳۰ درجه را تحمل میکند.



کاشت و نگهداری نهال آلو سانتروزا

خاک های عمیق شنی لومی و یا رسی با زهکشی مناسب برای کاشت نهال آلو سانتروزا مناسب می باشند؛ همچنین اسیدیته مناسب خاک جهت رشد نهال بین ۵.۵ تا ۶.۵ می باشد.
نهال آلو سانتروزا یک ماه بعد از کاشته شدن نیاز به کود دهی دارد. فاصله ی مناسب این نهال ها در زمان کاشت ۳ متر در ۴ متر می باشد.

میوه نهال آلو سانتروزا

میوه های نهال آلو سانتروزا، دارای پوستی به رنگ قرمز کهربایی می باشند. بافت آلو سانتروزا، آبدار است و رنگ قرمز دارد. این آلو بر روی شکوفه های درخت ظاهر می شود؛ و روی آن را پودر سفید رنگی می پوشاند؛ که باید در زمان خوردن کاملا شسته شود. وجود این پودر روی آلو نشان دهنده ی تازه بودن آن است.
آلوی سانتروزا، در اواسط مرداد ماه می رسد و قابل برداشت است. این رقم از آلو برخلاف دیگر گونه ها ماندگاری کمتری دارد و فقط ۱۵ روز می توان آن را در انبار نگهداری کرد. این آلو در زمان حمل و نقل نیز بسیار آسیب پذیر است. این نوع آلو، با طعم و عطر بی نظیری که دارد؛ برای تازه خوری، تهیه دسر، غذا و همچنین آلو بخارا مناسب می باشد.
برای  خرید نهال آلو سانتروزا می توان از طریق تماس با مجموعه نهالستان بیونهال اقدام نمود.

برای کاشت نهال آلو سانتروزا بهترین خاک، خاکهای شنی لومی حاصلخیز میباشد.
فواصل استاندارد برای کاشت نهال آلو سانتروزا 3/4_4/4 متر است.
میزان آبیاری درختان آلو سانتروزا بسته به شرایط آب و هوایی و اقلیم منطقه متغیر میباشد بهینه آن است در فصول گرم سال مانند تابستان هر هفته ۱۰ لیتر و در فصول سرد سال مانند پاییز هر ۱۵ روز ۱۰ لیتر آبیاری شود.

میزان کوددهی درختان آلو سانتروزا در هرهکتار حدود 5 تن میباشد زمان کوددهی از پاییز تا اواخر زمستان قابل اجرا است.
نهال آلو سانتروزا پس از کاشت باردهی خود را از سال چهارم آغاز میکند و از سال ششم به توجیه اقتصادی میرسد.
نهال آلو سانتروزا در برابر آقات و بیماری مقاومت خوبی دارد با این حال سمپاشی اصولی و هرس به موقع برای سالم نگهداشتن درخت بسیار حائز اهمیت است.



مشخصات نهال آلو سانتروزا (سانتریزه)

  • دسته: ارقام نهال آلو
  • زادگاه : اروپا
  • شکل رشد محصول: کروی نسبتا درشت _ تو سرخ
  • رنگ محصول: قرمز کهربایی
  • هسته: دارد
  • شروع باردهی: سال چهارم بعد از کاشت
  • باردهی نهال در هر هکتار: ۳۵ تا ۷۰ تن
  • فصل کاشت : اواخر آبان تا اواخر اسفند ماه
  • باردهی: از سال سوم و چهارم
  • عمر مفید: 25 سال
  • فاصله کاشت: 3/4_4/4

 

مزایای خرید نهال آلو سانتروزا از مجموعه نهالستان بیونهال

1_مشاوره رایگان در زمینه احداث باغات آلو

2_تضمین کیفیت محصول با ضمانت بازگشت کالا

3_قبول و ارسال سفارشات به تمام نقاط کشور

4_تبادل وانتقال فعالیت و تجربیات

5_روش های اصولی و علمی کاشت نهال آلو

6_عرضه نهال باکیفیت و تضمین عاری از آفات


خرید نهال

دیدگاه (0)

کسب رتبه 0 ستاره ، از 5 ستاره ، از مجموع 0 نظر ثبت شده
هنوز هیچ دیدگاهی ارسال نشده است.

ارسال دیدگاه

  1. ارسال دیدگاه به عنوان مهمان
امتیاز به این پست:
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک موقعیت شما
  • بیونهال مرجع تخصصی تولید، اصلاح نژاد و عرضه ارقام نهال مثمر و غیر مثمر، ارقام کشت بافت، واریته های کمیاب و لاکچری با رعایت کامل اصول فنی و علمی،
  • شرکت بیونهال با تکیه بر اعتماد مشتریانش توانسته یکی از مهم ترین و بزرگترین قطب ارائه خدمات و محصولات کشاورزی درسطح کشور باشد.
  • محصولاتی که ما تولید میکنیم بدلیل کیفیت کم نظیر آن در بازار بصورت یک انتخاب درست مطرح می شود. بزرگترین سرمایه ما اعتماد چندین ساله و رضایت مشتریان و احترام متقابل بین شرکت و مشتری می باشد.
  • ما همواره بر اصل اعتماد سازی پایبند هستیم که باعث بدست آوردن مشتری وفادار میشود، شرکت بیونهال تمامی محصولات خود را با ضمانت صددرصدی بی قید وشرط ارائه میکند.
  • همین امر سبب شده تا اعتماد و اطمینان قلبی شما عزیزان به همکاری با مجموعه ما فراهم گردد.
جهاد کشاورزی
کشاورزی و منابع طبیعی
موسسه تحقیقات گیاه پزشکی
سازمان فائو
اصلاح و تهیه نهال و بذر
سازمان غذا و دارو
کليه حقوق اين سايت متعلق به بیونهال می‌باشد. [ طراحی و راه اندازی سایت توسط عصر جدید ]

بیونهال