Slider

نهال انجیر کلسته


معرفی نهال انجیر کلسته

نهال انجیر کلسته جزو ارقام زودبازده و پربار میباشد که محصول آن در بازار طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است.میوه نهال انجیر کلسته ترکیب رنگ بنفش و سبز بوده ، اندازه ای متوسط با طعم و عطر بسیار لذید و شیرینی دارد که بیشتر برای تازه خوری ، خشکبار مورد استفاده قرار میگیرد. ارتفاع درخت انجیر کلسته در شرایط عالی به ۵ الی ۷ متر نیز میرسد.  میوه این رقم در صادرات نقش بسزایی دارد بسیار پرفروش میباشد نهال انجیر کلسته مناسب برای باغات انجیر میباشد.

منشا اصلی آن کشور ایران میباشد .

 


خرید نهال انجیر کلسته از مجموعه نهالستان بیونهال
بمدیریت مهندس مهران نجف زاده 
کلیه نهال های تولیدی این شرکت مطابق با استانداردهای جهانی می باشد ، بیونهال در ارائه خدمات و عرضه اصله نهال به مشتریانش بهترین نوع کیفیت را معرفی میکند.
شما میتوانید نهال انجیر کلسته را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از شرکت بیونهال خریداری کنید.

 

نهال انجیر کلسته پس از کاشت باردهی خود را از سال اول آغاز میکند و از سال چهارم از نظراقتصادی سودآور خواهدبود.
میزان آبیاری درختان انجیر بسته به آب و هوا و اقلیم منطقه متغیر میباشد ،بهینه است که درماه های بهار درازای هرروز نیم لیتر و درماه های تابستان در ازای هرروز ۱ لیتر درنظرگرفته شود. هفته ای یکبار به میزان ۷_۱۰ لیتر



درخت انجیر در اکثر خاکها قابلیت کاشت دارد ،بهترین خاک برای کاشت نهال انجیر کلسته خاکهای لومی و شنی با بافت سبک آبرفتی میباشد این رقم خاکها سرشار از موادآلی بوده و به دلیل بافت سبکی که دارند آب و مواد مغذی به راحتی از بافت خاک عبور میکند. برای کاشت نهال انجیر کلسته مناطقی را انتخاب کنید که ۱۳۰۰ الی ۲۲۰۰ متر از سطح دریا ارتفاع داشته باشد.
نهال انجیر کلسته دارای ۲۵ الی ۳۰ سال عمر سودآور و اقتصادی میباشد. زمان گلدهی درختان انجیر کلسته در اوایل بهار بوده و میوه آن دراواخر بهار و اوایل تابستان قابل برداشت میباشد.فواصل مناسب برای کاشت نهال کلسته بسته به شیب زمین متغیر است به طوری که این فاصله در اراضی بادگیر و با شیب ملایم ۳ متر در ۴ متر و در اراضی صاف و هموار ۴متر در ۵ متر میباشد.

درختان انجیر مناسب مناطقی هستند که زمستان معتدل و تابستان گرم داشته باشد زیرا انجیر در هوای گرم رشد بهتر و میوه با کیفیت تری خواهدداشت.
میزان کوددهی درختان انجیر درهرهکتار ۵ تن کود پوسیده دامی میباشد.
میزان عملکرد درختان انجیر کلسته در آب و هوا و شرایط عالی در هرهکتار به ازای ۵۰۰ اصله درخت ۱۸ تن میباشد.
درختان میوه سالیانه به دونوبت هرس نیاز دارند یک نوع هرس در زمستان که برای افزایش باردهی و نوع دیگر هرس که در تابستان برای فرمدهی و جوان سازی درخت انجام میشود.
نهال انجیر کلسته در برابر آفات و انواع بیماری ها مقاومت خوبی از خود نشان میدهد بااین وجود مناسبت ترین کار سمپاشی اصولی درخت در موقع لازم میباشد.



مشخصات نهال انجیر کلسته

  • دسته: ارقام نهال انجیر
  • زادگاه: ایران
  • شکل رشد محصول: باریک دراز
  • رنگ محصول: ترکیب رنگ بنفش و سبز
  • هسته: دارد
  • فصل کاشت: اواسط بهمن ماه/ اواخر اسفند ماه
  • باردهی: از سال اول و دوم
  • عمر مفید: 30 سال
  • فاصله کاشت: 4×3 /5×4

 

مزایای خرید نهال انجیر کلسته از مجموعه نهالستان بیونهال

1_مشاوره رایگان در زمینه احداث باغات انجیر

2_تضمین کیفیت محصول با ضمانت بازگشت کالا

3_قبول و ارسال سفارشات به تمام نقاط کشور

4_تبادل وانتقال فعالیت و تجربیات

5_روش های اصولی و علمی کاشت نهال انجیر

6_عرضه نهال باکیفیت و تضمین عاری از آفات


 

خرید نهال

دیدگاه (0)

کسب رتبه 0 ستاره ، از 5 ستاره ، از مجموع 0 نظر ثبت شده
هنوز هیچ دیدگاهی ارسال نشده است.

ارسال دیدگاه

  1. ارسال دیدگاه به عنوان مهمان
امتیاز به این پست:
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک موقعیت شما
  • بیونهال مرجع تخصصی تولید، اصلاح نژاد و عرضه ارقام نهال مثمر و غیر مثمر، ارقام کشت بافت، واریته های کمیاب و لاکچری با رعایت کامل اصول فنی و علمی،
  • شرکت بیونهال با تکیه بر اعتماد مشتریانش توانسته یکی از مهم ترین و بزرگترین قطب ارائه خدمات و محصولات کشاورزی درسطح کشور باشد.
  • محصولاتی که ما تولید میکنیم بدلیل کیفیت کم نظیر آن در بازار بصورت یک انتخاب درست مطرح می شود. بزرگترین سرمایه ما اعتماد چندین ساله و رضایت مشتریان و احترام متقابل بین شرکت و مشتری می باشد.
  • ما همواره بر اصل اعتماد سازی پایبند هستیم که باعث بدست آوردن مشتری وفادار میشود، شرکت بیونهال تمامی محصولات خود را با ضمانت صددرصدی بی قید وشرط ارائه میکند.
  • همین امر سبب شده تا اعتماد و اطمینان قلبی شما عزیزان به همکاری با مجموعه ما فراهم گردد.
جهاد کشاورزی
کشاورزی و منابع طبیعی
موسسه تحقیقات گیاه پزشکی
سازمان فائو
اصلاح و تهیه نهال و بذر
سازمان غذا و دارو
کليه حقوق اين سايت متعلق به بیونهال می‌باشد. [ طراحی و راه اندازی سایت توسط عصر جدید ]

بیونهال