Slider

نهال بادام مسبووارا


معرفی نهال بادام مسبووارا

اگر در سال های ابتدایی احداث باغ بادام قرار دارید، بهتر است که نهال بادام مسبووارا (mesbovara) را برای کاشت انتخاب کنید تا از رسیدگی های سنگین یک باغ در امان باشید .

بادام مسبووارا یکی از انواع نهال های مقاوم به کم آبی و خشکی می باشد که در مقایسه با سایر نهال ها شما دیگر نگران آبیاری آن در زمان های کوتاه نیستید .

این نهال های بادام وارداتی می باشد که نسبت به عوامل خطرناک بیرونی مقاومت خوبی را از خود نشان داده است، در نتیجه شما برای کاشت در مناطقی که حاصلخیز نیستند می توانید این نهال را مد نظر قرار دهید .

 


خرید نهال بادام مسووارا از مجموعه نهالستان بیونهال
بمدیریت مهندس مهران نجف زاده 
کلیه نهال های تولیدی این شرکت مطابق با استانداردهای جهانی می باشد ، بیونهال در ارائه خدمات و عرضه اصله نهال به مشتریانش بهترین نوع کیفیت را معرفی میکند.
شما میتوانید نهال بادام مسووارا را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از شرکت بیونهال خریداری کنید.

 

یکی از نهال هایی می باشد که از سال پنجم باردهی آن آغاز و تا بیست سالگی باردهی بسیار خوبی را خواهد داشت و همچنین این رقم نسبت به کم آبی مقاومت خوبی از خود نشان میدهد.

کاشت بادام مسبووارا، معمولا  فصل پاییز می باشد البته برخی افراد بهار نیز ممکن است نسبت به کاشت نهال اقدام کنند که این بستگی به شرایط آب و هوایی منطقه کاشت نهال دارد.

زمین با زهکشی و شخم مناسب و خاک مرغوب از نیاز های اولیه درخت بادام مسبووارا، می باشد البته باغداران می توانند به منظور حاصلخیزی خاک قبل از شخم مقداری کود حیوانی را با خاک آغشته کنند تا خاک عملکرد بهتری داشته باشد.



رعایت عمق مناسب و فاصله بین نهال ها نیز باید مورد توجه قرار گیرد. توصیه می شود افرادی که نهال را از نهالستان خریداری می کنند مدت زمان طولانی نهال را بیرون از فضای خاک نگهداری نکنند و هر چه سریع تر نسبت به کاشت آن اقدام کنند زیرا وقتی ریشه خاک در معرض هوای آزاد قرار میگیرد ممکن است آسیب ببیند.

می توانید نهال را با همان خاکی که به ریشه آن چسبیده درون گودال قرار دهید و اطراف آن را با خاک مناسب بپوشانید.

آبیاری نهال بادام مسبووارا، اگر به روش دیم کاشته شده باشد از طریق آب باران تامین می شود در غیر این صورت می توانید در سال های اول کاشت نهال را هفته ای یکبار آبیاری کنید.

بعد از تکامل فرایند رشد بادام مسبووارا، پوسته سبز رنگ مقداری خشک تر می شود به طوری که ممکن است دچار ترک خوردگی شده و با ضربه ای کوچک قابل جدا شدن باشد و این تکامل در رشد،به چرب شدن و رسیده شدن مغز کمک می کند.

مغز بادام ، هم تقریبا کشیده بوده و سطح صافی دارد و نوک آن تیز می باشد،البته لازم به ذکر است که مغز بادام یک لایه پوسته نازک قهوه ای رنگ هم دارد که می توان آن را جدا کرد.

مغز بادام ، سفت است و به منظور ترد شدن می توان آن را بود داد و سپس مصرف نمود که کارشناسان تغذیه توصیه می کنند بادام را بیشتر به صورت خام مصرف کنید چون با بود دادن ممکن است مواد معدنی مفید باام از بین برود.

وجود مقدار زیادی چربی غیر اشباع خاصیت درمانی به بادام داده است به طوری که روزانه مصرف چند عدد بادام می تواند بدن شما را سم زدایی کند و عملکرد دستگاه گوارش را نیز بهبود می بخشد.

26 درصد از بادام را مغز تشکیل می دهد و طعم مغز بادام مسبووارا شیرین است خوشمزه و لذت بخش است.



مشخصات نهال بادام مسبووارا

  • زادگاه: ایتالیا
  • فاصله کاشت: 6×6
  •  عمر اقتصادی: 35 تا 45 سال
  • قدرت رشد درخت: 6 الی 8 متر
  • درصد دوقلویی: احتمال کم
  • شروع به محصول دهی: از سال پنجم
  • رقم گرده افشان: یلدا و فرانیس
  • ضخامت پوستی: سخت
  • وزن میوه: 3 گرم
  • حداکثر عملکرد میوه در هکتار: 2 تن در هکتار
  • مدت آبیاری: هر سال 6 الی 8 هزار متر مکعب آب
  • مقاومت در برابر آفت: متوسط
  • موعد گل دهی: دیر گل
  • درصد مغز:  26 درصد

 


مزایای  خرید نهال بادام مسبووارا از مجموعه نهالستان بیونهال

1_مشاوره رایگان در زمینه احداث باغات بادام

2_تضمین کیفیت محصول با ضمانت بازگشت کالا،

3_قبول و ارسال سفارشات به تمام نقاط کشور

4_تبادل و انتقال فعالیت و تجربیات

5_روش های اصولی و علمی کاشت نهال بادام

6_عرضه نهال باکیفیت و تضمین عاری از آفات


 

خرید نهال

دیدگاه (0)

کسب رتبه 0 ستاره ، از 5 ستاره ، از مجموع 0 نظر ثبت شده
هنوز هیچ دیدگاهی ارسال نشده است.

ارسال دیدگاه

  1. ارسال دیدگاه به عنوان مهمان
امتیاز به این پست:
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک موقعیت شما
  • بیونهال مرجع تخصصی تولید، اصلاح نژاد و عرضه ارقام نهال مثمر و غیر مثمر، ارقام کشت بافت، واریته های کمیاب و لاکچری با رعایت کامل اصول فنی و علمی،
  • شرکت بیونهال با تکیه بر اعتماد مشتریانش توانسته یکی از مهم ترین و بزرگترین قطب ارائه خدمات و محصولات کشاورزی درسطح کشور باشد.
  • محصولاتی که ما تولید میکنیم بدلیل کیفیت کم نظیر آن در بازار بصورت یک انتخاب درست مطرح می شود. بزرگترین سرمایه ما اعتماد چندین ساله و رضایت مشتریان و احترام متقابل بین شرکت و مشتری می باشد.
  • ما همواره بر اصل اعتماد سازی پایبند هستیم که باعث بدست آوردن مشتری وفادار میشود، شرکت بیونهال تمامی محصولات خود را با ضمانت صددرصدی بی قید وشرط ارائه میکند.
  • همین امر سبب شده تا اعتماد و اطمینان قلبی شما عزیزان به همکاری با مجموعه ما فراهم گردد.
جهاد کشاورزی
کشاورزی و منابع طبیعی
موسسه تحقیقات گیاه پزشکی
سازمان فائو
اصلاح و تهیه نهال و بذر
سازمان غذا و دارو
کليه حقوق اين سايت متعلق به بیونهال می‌باشد. [ طراحی و راه اندازی سایت توسط عصر جدید ]

بیونهال