Slider
×

هشدار

Joomla\CMS\Cache\Storage\FileStorage::_deleteFolder JFolder: :حذف: نمی توان پوشه را حذف نمود. مسیر: /home/bionahal/public_html/cache/com_content

نهال بادام کلون


معرفی نهال بادام کلون

نهال بادام کلون (almond clone) جزو ارقام گران قیمت لحاظ نمی شود و برای کشاورزان مقرون به صرفه خواهد بود و دارای پوست نسبتا سختی می باشد .

نهال بادام کلون در یک منطقه بسیار حاصلخیز و خوش آب و هوا پرورش می یابد، از این رو شما می توانید در بسیاری از شهرهای داخلی کشور این نهال های بادام، را بکارید .

برای بررسی مشخصات و نحوه کاشت این نهال به ادامه مطلب بپردازید.

نهال بادام کلون از ارقام تجاری و بسیار باکیفیت می باشد. این نهال بادام به دلیل مقرون به صرفه بودنش بسیار مورد توجه کشاورزان و باغداران قرار گرفته است. باید آن را در مناطق خوش آب و هوا و حاصل خیز پرورش داد. زادگاه اصلی این نهال کشور فرانسه می باشد. این نهال پس از رشد کامل نهایتا به 8 متر ارتفاع می رسد. این نهال بادام برای این که بتواند شکوفه دهد به 100 الی 700 ساعت سرما نیاز دارد. در هر هکتار از این نهال چیزی حدود 3 تن محصول بدست می آید.

 


خرید نهال بادام کلون از مجموعه نهالستان بیونهال
بمدیریت مهندس مهران نجف زاده 
کلیه نهال های تولیدی این شرکت مطابق با استانداردهای جهانی می باشد ، بیونهال در ارائه خدمات و عرضه اصله نهال به مشتریانش بهترین نوع کیفیت را معرفی میکند.
شما میتوانید نهال بادام کلون را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از شرکت بیونهال خریداری کنید.

 

آب و هوا در رشد و پرورش این درخت یک عامل مهم محسوب می شود در نتیجه نسبت به وضعیت آن دقیق عمل کنید تا ریشه های نهال دچار اسیب نشوند.

دلایل زیادی برای خرید نهال بادام کلون از طرف باغداران مطرح شد. یکی اینکه این نهال دیرگل است؛ درنتیجه بخش هایی از کشور که دارای آب و هوای بسیار سرد هستند و مناسب برای کاشت بیشتر نهال ها نیستند با استفاده از نهال بادام کلون میتوانستند به باغ خود رونق ببخشند.

دلیل دیگر، محصول بسیار با کیفیت و خوشمزه ی این درخت که در مصارف گوناگون مورد استفاده قرار میگیرد. و محصول دهی بالای این نهال که در هر هکتار بیش از 3 تن محصول با کیفیت میتوان برداشت کرد.



نگهداری نهال بادام کلون

اگر می خواهید که نهال به خوبی به ثمر بنشیند باید از آن به درستی نگهداری و مراقبت کنید.
نهال بادام کلون را باید در اواسط فصل پاییز الی فصل بهار بکارید. برای آبیاری به سالی 6 الی 8 هزار متر مکعب آب نیاز دارد. برای این که نهال هنگام رشد و بعد از رشد کامل خود دچار مشکل نشود، باید آن ها را با فاصله های 6 در 6 متر از یکدیگر بکارید.
نهال بادام کلون در برابر آفات و بیماری ها نسبتا مقاوم است؛ اما برای این که مطمئن باشید هیچ گونه آفات و بیماری نهال را تهدید نمی کند، باید آن را در زمان مناسب و به درستی سم پاشی کنید. از دیگر مراقبت ها کوددهی است و بهترین کود برای آن، کود پوسیده دامی می باشد.

میوه نهال بادام کلون

میوه نهال بادام کلون نسبت به سایر بادام ها خیلی گران نمی باشد. مغز این بادام دارای پوستی به رنگ کرم قهوه ای می باشد و پوست بیرونی بادام نسبتا سخت می باشد. طعم و مزه آن مطلوب است و وزن هر بادام کلون به 3 گرم می رسد. بادام کلون سرشار خاصیت و ویتامین بوده و برای تقویت حافظه بسیار مفید است.

شما می توانید برای  خرید نهال بادام کلون با بهترین کیفیت از طریق تماس با مجموعه نهالستان بیونهال آن را خریداری کنید.

پایه ی اصلی نهال بادام کلون، بادام تلخ جی.ان است. نهال بادام کلون را به صورتی بکارید که محل پیوند در سایه (سمت جنوب غربی) قرار گیرد تا از آفتاب سوختگی آن جلوگیری شود.

نهال بادام کلون به صورت مربع هایی با ضلع ۶ در ۶ متر کاشته میشود. دلیل این فاصله نیز احتیاج ریشه به رشد و تغذیه از خاک است. همچنین شاخه ها نیز میتوانند به خوبی از نور خورشید بهره ببرند. همچنین میتوانید درختان خود را در شرایط خاصی ۷ در ۷ متر نیز بکارید. در زمین های شیب دار بهتر است فاصله نهال هایتان را کمتر کنید.

ارتفاع این درخت در شرایط نگهداری بهینه میتواند به ۸ متر نیز برسد اما اغلب به دلایلی درخت به این ارتفاع نمیرسد. از جمله این دلایل، کاشت دیمی درخت است و همچنین هرس و فرم دهی خاص که میتوانید با استفاده از آن ارتفاع و گستردگی شاخه های درختتان را کنترل کنید.

نهال بادام کلون برای جوانه زنی و در نتیجه محصول دهی بهتر احتیاج به قرار گرفتن در یک دوره ی سرمایی ۱۰۰ الی ۷۰۰ ساعته دارد. در طی این دوره نهال باید در دمای کمتر از ۲٫۷ درجه سانتیگراد نگهداری شود. این کار به نهال در جوانه زنی و محصول دهی همچنین مقاومت بیشتر نهال نسبت به سرمای زمستانه کمک شایانی خواهد کرد.

نهال بادام کلون میتواند تا 45 سال در شرایط نگهداری مناسب، محصول دهی عالی برای باغدار به همراه داشته باشد.

در هر ارتفاعی از سطح دریا میزان رطوبت هوا و وضعیت دمایی به شکل خاصی است و درختان میتوانند در دماهای خاصی عملکرد بهتری از خود نشان دهند به همین دلیل در هنگام کاشت نهال، ارتفاع از سطح دریا بسیار تاثیر گذار است. ارتفاع مناسب از سطح دریا برای کاشت نهال بادام کلون بین ۱۰۰ تا ۳۰۰۰ متر است. نهال بادام کلون میتواند در این ارتفاع بهترین عملکرد را داشته باشد.



مشخصات نهال بادام کلون

  • زادگاه: فرانسه
  • فاصله کاشت: 6×6
  •  عمر اقتصادی: 35 تا 45 سال
  • قدرت رشد درخت: 6 تا 8 متر
  • درصد دوقلویی: 10 درصد
  • شروع به محصول دهی: سال اول
  • رقم گرده افشان: سهند ، یلدا
  • ضخامت پوستی: سنگی و سخت
  • وزن میوه: 3 گرم
  • حداکثر عملکرد میوه در هکتار: بیش از 3 تن در هکتار
  • مدت آبیاری: هر سال 6 الی 8 هزار متر مکعب آب
  • مقاومت در برابر آفت: مقاوم
  • موعد گل دهی: دیر گل
  • درصد مغز: 40 درصد

 


مزایای  خرید نهال بادام کلون از مجموعه نهالستان بیونهال

1_مشاوره رایگان در زمینه احداث باغات بادام

2_تضمین کیفیت محصول با ضمانت بازگشت کالا،

3_قبول و ارسال سفارشات به تمام نقاط کشور

4_تبادل و انتقال فعالیت و تجربیات

5_روش های اصولی و علمی کاشت نهال بادام

6_عرضه نهال باکیفیت و تضمین عاری از آفات


 

خرید نهال

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

دیدگاه (4)

کسب رتبه 5 ستاره ، از 5 ستاره ، از مجموع 2 نظر ثبت شده
This comment was minimized by the moderator on the site

ممنون از راهنمایی دقیقتون مهندس
خدا قوت

This comment was minimized by the moderator on the site

خواهش میڪنم، موفق باشید

This comment was minimized by the moderator on the site

این نوع بادام از نظر سرمایه گذاری خیلی عالیه هم زودتر محصول میده هم باردهیش خیلی بیشتر از بادام های دیگه ست
ولی در کل بادام کاغذی طرفدار زیادی داره زحمتش هم زیادتره باردهیش هم مثل این نوع بادام نیستش

This comment was minimized by the moderator on the site

دقیقا

هنوز هیچ دیدگاهی ارسال نشده است.

ارسال دیدگاه

  1. ارسال دیدگاه به عنوان مهمان
امتیاز به این پست:
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک موقعیت شما
  • بیونهال مرجع تخصصی تولید، اصلاح نژاد و عرضه ارقام نهال مثمر و غیر مثمر، ارقام کشت بافت، واریته های کمیاب و لاکچری با رعایت کامل اصول فنی و علمی،
  • شرکت بیونهال با تکیه بر اعتماد مشتریانش توانسته یکی از مهم ترین و بزرگترین قطب ارائه خدمات و محصولات کشاورزی درسطح کشور باشد.
  • محصولاتی که ما تولید میکنیم بدلیل کیفیت کم نظیر آن در بازار بصورت یک انتخاب درست مطرح می شود. بزرگترین سرمایه ما اعتماد چندین ساله و رضایت مشتریان و احترام متقابل بین شرکت و مشتری می باشد.
  • ما همواره بر اصل اعتماد سازی پایبند هستیم که باعث بدست آوردن مشتری وفادار میشود، شرکت بیونهال تمامی محصولات خود را با ضمانت صددرصدی بی قید وشرط ارائه میکند.
  • همین امر سبب شده تا اعتماد و اطمینان قلبی شما عزیزان به همکاری با مجموعه ما فراهم گردد.
جهاد کشاورزی
کشاورزی و منابع طبیعی
موسسه تحقیقات گیاه پزشکی
سازمان فائو
اصلاح و تهیه نهال و بذر
سازمان غذا و دارو
کليه حقوق اين سايت متعلق به بیونهال می‌باشد. [ طراحی و راه اندازی سایت توسط عصر جدید ]

بیونهال