Slider

نهال به اصفهان


معرفی نهال به اصفهان

زادگاه نهال به اصفهان، همانطور که از نامش پیداست، شهر اصفهان می باشد. ولی این نهال در مناطق دیگری از جمله جنوب غرب آسیا نیز کشت می شود.
این نهال که جزء گونه های زود بازده است؛ از همان سال اول کاشت شروع به باردهی می کند. این درخت در صورت ایده آل بودن شرایط تا ارتفاع ۴ متر رشد می کند.
پایه نهال به اصفهان، زالزالک و به می باشند. این نهال جزء گونه های دیر گل محسوب می شود. برای به بلوغ رسیدن این نهال زمانی بین ۵ تا ۱۰ سال نیاز است.

 

کاشت و نگهداری نهال به اصفهان

رشد و میزان باردهی نهال به اصفهان به شرایط آب و هوایی، خاک و میزان رسیدگی به آن بستگی دارد. بنابراین لازم است با اصول کاشت آن آشنا شوید.
این نهال به، برای این که به گلدهی برسد؛ نیاز دارد که ۱۰۰ تا ۴۰۰ ساعت در دمای منفی ۷ درجه قرار بگیرد. خاک های شنی رسی، که حاوی املاح، مواد معدنی و رطوبت کافی هستند؛ برای کاشت این گونه مناسب هستند. همچنین زهکشی خاک باید به خوبی انجام شود. از دیگر ویژگی های لازم خاک، اسیدی بودن آن می باشد.

 


خرید نهال به اصفهان از مجموعه نهالستان بیونهال
بمدیریت مهندس مهران نجف زاده 
کلیه نهال های تولیدی این شرکت مطابق با استانداردهای جهانی می باشد ، بیونهال در ارائه خدمات و عرضه اصله نهال به مشتریانش بهترین نوع کیفیت را معرفی میکند.
شما میتوانید نهال به را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از شرکت بیونهال خریداری کنید.


نهال به اصفهان در مناطقی با آب و هوای گرم کشت می شود؛ و از آنجایی که ریشه های عمیقی ندارد؛ لازم است به میزان کافی آب دریافت کند. کمبود آب باعث ریز شدن میوه ها و کاهش حجم محصول می شود. زمان مناسب کاشت این نهال، پاییز نهایتا تا اوایل بهار می باشد. ارتفاع مناسب برای کاشت نهال نسبت به سطح دریا ۸۰۰ تا ۲۲۰۰ متر می باشد.

میوه نهال به اصفهان

میوه های حاصل از نهال به اصفهان، به هایی به شکل تخم مرغ و رنگ زرد می باشند‌. کرک هایی روی پوست این میوه را پوشانده است. به اصفهان، دارای سایز درشتی است؛ و زمان رسیدن آن در ماه مهر می باشد.
طعم شیرین این میوه باعث شده است؛ که از آن در صنایع غذایی مختلف استفاده کنند. هر درخت به، حداکثر ۱۵۰ کیلوگرم محصول تولید کند.

برای  خرید نهال به اصفهان می توانید از طریق تماس با مجموعه نهالستان بیونهال اقدام نمایید.


 


ویژگی های نهال به اصفهان

  • عمرمفید: ۲۰ تا ۵۰ سال
  • فاصله کاشت: ۵ در ۵
  • آبیاری مناسب: ۲ بار در هفته
  • آفات و بیماری ها: عنکبوتی قرمز، آتشک، بیماری قارچی و بیماری سرخرطومی

 


مزایای  خرید نهال به اصفهان از مجموعه نهالستان بیونهال

 1_مشاوره رایگان در زمینه احداث باغات میوه به

 2_تضمین کیفیت محصول با ضمانت بازگشت کالا

 3_قبول و ارسال سفارشات به تمام نقاط کشور

 4_تبادل وانتقال فعالیت و تجربیات

 5_روش های اصولی و علمی کاشت نهال میوه به

 6_عرضه نهال باکیفیت و تضمین عاری از آفات


 

خرید نهال

مطالب مرتبط

دیدگاه (0)

کسب رتبه 0 ستاره ، از 5 ستاره ، از مجموع 0 نظر ثبت شده
هنوز هیچ دیدگاهی ارسال نشده است.

ارسال دیدگاه

  1. ارسال دیدگاه به عنوان مهمان
امتیاز به این پست:
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک موقعیت شما
  • بیونهال مرجع تخصصی تولید، اصلاح نژاد و عرضه ارقام نهال مثمر و غیر مثمر، ارقام کشت بافت، واریته های کمیاب و لاکچری با رعایت کامل اصول فنی و علمی،
  • شرکت بیونهال با تکیه بر اعتماد مشتریانش توانسته یکی از مهم ترین و بزرگترین قطب ارائه خدمات و محصولات کشاورزی درسطح کشور باشد.
  • محصولاتی که ما تولید میکنیم بدلیل کیفیت کم نظیر آن در بازار بصورت یک انتخاب درست مطرح می شود. بزرگترین سرمایه ما اعتماد چندین ساله و رضایت مشتریان و احترام متقابل بین شرکت و مشتری می باشد.
  • ما همواره بر اصل اعتماد سازی پایبند هستیم که باعث بدست آوردن مشتری وفادار میشود، شرکت بیونهال تمامی محصولات خود را با ضمانت صددرصدی بی قید وشرط ارائه میکند.
  • همین امر سبب شده تا اعتماد و اطمینان قلبی شما عزیزان به همکاری با مجموعه ما فراهم گردد.
جهاد کشاورزی
کشاورزی و منابع طبیعی
موسسه تحقیقات گیاه پزشکی
سازمان فائو
اصلاح و تهیه نهال و بذر
سازمان غذا و دارو
کليه حقوق اين سايت متعلق به بیونهال می‌باشد. [ طراحی و راه اندازی سایت توسط عصر جدید ]

بیونهال