Slider

نهال افرا سبز


معرفی نهال افرا

نهال افرا با نام علمی Acer شناخته شده است و جزو خانواده Acereacea میباشد. نهال افرا ازگیاهان بومی شرق آسیا به ویژه کشور چین بوده و تعدادی از آنها در آمریکای شمالی،اروپا و شمال آفریقا رشد میکنند .  نهال افرا جزو درختان برگ ریز است و حدود ۳۰۰ نوع از آن وجود دارد که فقط ۱۰ نوع آن در ایران رشد میکند. همانطور که ذکر شد درخت افرا انواع متنوعی دارد و شکل برگ در آنها متفاوت میباشد اما در حالت کُلی برگ ها به شکل کف دست بوده و دارای لکه های قرمز،نارنجی ،سبز و یا زرد میباشد.

 


خرید نهال افرا سبز از مجموعه نهالستان بیونهال
بمدیریت مهندس مهران نجف زاده 
کلیه نهال های تولیدی این شرکت مطابق با استانداردهای جهانی می باشد ، بیونهال در ارائه خدمات و عرضه اصله نهال به مشتریانش بهترین نوع کیفیت را معرفی میکند.
شما میتوانید نهال افرا سبز را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از شرکت بیونهال خریداری کنید.


ارتفاع درختان افرا از ۱ متر تا ۷ متر به صورت متنوع رشد میکند. از درختان افرا به دلیل ظاهر زیبایی که دارند در مکان عمومی،تفریحی،باغ و باغچه ها و ... استفاده میشود و علاوه بر زینت بخشیدن به فضا چوب با کیفیتی دارد و از چوب آن در صنایع نجاری و ... استفاده میشود.

نهال افرا در مناطق آفتابی رشد بسیار خوبی دارد اما آفتاب شدید باعث سوختگی و از بین رفتن برگ های آن میشود. درختان زیبای افرا برای رشد مناسب به آبیاری منظم و زیادی نیاز دارند اما آبیاری بسیار برای درخت مضر میباشد، درمورد آبیاری درختان بهتر است با توجه به نیاز درخت اقدام نمایید.

نهال افرا در هرنوع خاکی قابلیت رشد دارد اما درخاکهای اسیدی و زهکشی شده در مناطق شمالی رشد بهتری دارد. رشد نهال افرا در آب و هوای معتدل بهتر صورت میگیرد. سرمای بیشتر از منفی ۱۰ درجه و گرمای بالای ۳۵ درجه رشد درخت را دچار اختلال میکند.


مشخصات نهال افرا سبز

  • دسته: ارقام نهال افرا
  • زادگاه: چین _ امریکای شمالی
  • عمر اقتصادی: بالا
  • ارتفاع درخت : تا 7 متر ارتفاع
  •  فواصل کاشت: 4/4
  • نوع درخت : تزئینی
  • شکل رشد محصول: درخت بزرگ

 


مزایای خرید نهال افرا سبز از مجموعه نهالستان بیونهال

 1_مشاوره رایگان در زمینه احداث نهال افرا

 2_تضمین کیفیت محصول با ضمانت بازگشت کالا

 3_قبول و ارسال سفارشات به تمام نقاط کشور

 4_تبادل وانتقال فعالیت و تجربیات

 5_روش های اصولی و علمی کاشت نهال افرا

 6_عرضه نهال باکیفیت و تضمین عاری از آفات


 

خرید نهال

دیدگاه (0)

کسب رتبه 0 ستاره ، از 5 ستاره ، از مجموع 0 نظر ثبت شده
هنوز هیچ دیدگاهی ارسال نشده است.

ارسال دیدگاه

  1. ارسال دیدگاه به عنوان مهمان
امتیاز به این پست:
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک موقعیت شما
  • بیونهال مرجع تخصصی تولید، اصلاح نژاد و عرضه ارقام نهال مثمر و غیر مثمر، ارقام کشت بافت، واریته های کمیاب و لاکچری با رعایت کامل اصول فنی و علمی،
  • شرکت بیونهال با تکیه بر اعتماد مشتریانش توانسته یکی از مهم ترین و بزرگترین قطب ارائه خدمات و محصولات کشاورزی درسطح کشور باشد.
  • محصولاتی که ما تولید میکنیم بدلیل کیفیت کم نظیر آن در بازار بصورت یک انتخاب درست مطرح می شود. بزرگترین سرمایه ما اعتماد چندین ساله و رضایت مشتریان و احترام متقابل بین شرکت و مشتری می باشد.
  • ما همواره بر اصل اعتماد سازی پایبند هستیم که باعث بدست آوردن مشتری وفادار میشود، شرکت بیونهال تمامی محصولات خود را با ضمانت صددرصدی بی قید وشرط ارائه میکند.
  • همین امر سبب شده تا اعتماد و اطمینان قلبی شما عزیزان به همکاری با مجموعه ما فراهم گردد.
جهاد کشاورزی
کشاورزی و منابع طبیعی
موسسه تحقیقات گیاه پزشکی
سازمان فائو
اصلاح و تهیه نهال و بذر
سازمان غذا و دارو
کليه حقوق اين سايت متعلق به بیونهال می‌باشد. [ طراحی و راه اندازی سایت توسط عصر جدید ]

بیونهال