Slider

نهال بید مجنون


معرفی نهال بید مجنون زرد پیوندی

نهال بید مجنون از گیاهان بومی کشور چین میباشد. نهال بید جزو درختچه های برگریز است که تنوع بسیار زیادی دارد و بید مجنون نیز جزو همین خانواده به شمار میرود، درخت بید مجنون به دلیل دارا بودن شاخ و برگ آویخته که به شکل چتر میباشد ظاهر بسیار زیبایی در طبیعت به خود میگیرد و در مکان های تفریحی و عمومی بهترین انتخاب برای کاشت، همین نهال بید مجنون است، آویختگی و شکل کمانی درخت بید مجنون بسیار جذاب و بی نظیر است و در هنگام وزش باد یکی از زیبا ترین صحنه های طبیعت را نمایان میکند ، از این رو طرفداران بسیار زیادی دارد و بازار خرید و فروش آن گرم میباشد. برگ های درختان بید مجنون کشیده بوده و انتهای آنها تخم مرغی میباشد و در برخی موارد برگ ها لبه های دندانه دار دارند، برگ ها در پاییز رنگ زردی به خود میگیرند .

 


خرید نهال بید مجنون از مجموعه نهالستان بیونهال
بمدیریت مهندس مهران نجف زاده 
کلیه نهال های تولیدی این شرکت مطابق با استانداردهای جهانی می باشد ، بیونهال در ارائه خدمات و عرضه اصله نهال به مشتریانش بهترین نوع کیفیت را معرفی میکند.
شما میتوانید نهال بید مجنون را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از شرکت بیونهال خریداری کنید.

 

درخت بید مجنون در شرایط ایده آل و زیستگاه خود ۲۰ تا ۲۵ متر رشد میکند اما در شرایط معمولی ارتفاعی حدود ۱۰ الی ۱۲ متر خواهد داشت.
از دیگر خصوصیات درختان بید مجنون عمر آنها میباشد در واقع هر درخت بید ۴۷ تا ۵۰ سال عمر دارد.
درختان بید مجنون با اینکه آب دوست هستند اما مقاومت زیادی نسبت به خشکی از خود نشان میدهند.



هرس برای حذف شاخ و برگ درخت انجام شده و در نحوه بالاروندگی درخت تاثیر بسیاری دارد.
یکی دیگر از ویژگی های نهال بید مجنون آب دوست بودن آن میباشد در واقع هرچقد میزان آبیاری آن افزایش یابد روند رشد و عملکرد درخت بیشترخواهد بود به همین دلیل کاشت درخت بید مجنون در کنار رودخانه ها، نهرها و آبنما ها بیشتر میباشد، گیاهان بزرگ به دلیل ریشه های گسترده و پهناوری که دارند از طریق ریشه آب مورد نیاز خود را از خاک ، باران و نهر ها و رودخانه تامین مینمایند ولی اگر متوجه خشکی خاک شدید بهتر است آبیاری را فراموش نکنید، از طرفی همیشه خیس بودن خاک اطراف ریشه ی درخت موجب ریزش و زردی برگها میشود.

از دیگر خصوصیات نهال بید مجنون آفتاب دوست بودن آن است در واقع درخت بید مجنون برای کاشت در مناطقی مناسب است که در روز ۶ الی ۸ ساعت نورخورشید به درخت بتابد،از جمله رنگ پریدگی و فاصله بین برگ ها کمبود نور میباشد.
درختان بید مجنون در برابر گرما مقاومت بیشتری نسبت به سرما از خود نشان میدهد و اگر در زمستان دمای هوا بیشتر از منفی ۱۷ درجه سانتی گراد باشد کل درخت یخ زده و از بین خواهد رفت.
نهال بید مجنون نسبت به انواع خاکها تحمل خوبی دارد و در اکثریت خاکها رشد خوبی از خود نشان میدهد با این حال بهتر است خاک مورد نظر با کود پوسیده دامی ترکیب شود و همچنین خاک دارای نفوذ پذیری بالایی باشد تا ریشه درختان بتوانند اکسیژن و آب را به خوبی در یابند،یکی از مناسب ترین خاکها خاکهای شنی لومی و شنی رسی میباشد چنین خاکهای رطوبت کافی برای رشد درختان را دارند.



مشخصات نهال بید مجنون

  • دسته: ارقام نهال بید مجنون
  • زادگاه: ایران _ چین
  • عمر اقتصادی: 50  سال
  • ارتفاع درخت :20 تا 25 متر ارتفاع
  •  فواصل کاشت: 4/4
  • نوع درخت : تزئینی
  • شکل رشد محصول: درخت بزرگ

 


مزایای خرید نهال بید مجنون از مجموعه نهالستان بیونهال

 1_مشاوره رایگان در زمینه احداث باغات نهال بید مجنون

 2_تضمین کیفیت محصول با ضمانت بازگشت کالا

 3_قبول و ارسال سفارشات به تمام نقاط کشور

 4_تبادل وانتقال فعالیت و تجربیات

 5_روش های اصولی و علمی کاشت نهال بید مجنون

 6_عرضه نهال باکیفیت و تضمین عاری از آفات


 

خرید نهال

دیدگاه (0)

کسب رتبه 0 ستاره ، از 5 ستاره ، از مجموع 0 نظر ثبت شده
هنوز هیچ دیدگاهی ارسال نشده است.

ارسال دیدگاه

  1. ارسال دیدگاه به عنوان مهمان
امتیاز به این پست:
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک موقعیت شما
  • بیونهال مرجع تخصصی تولید، اصلاح نژاد و عرضه ارقام نهال مثمر و غیر مثمر، ارقام کشت بافت، واریته های کمیاب و لاکچری با رعایت کامل اصول فنی و علمی،
  • شرکت بیونهال با تکیه بر اعتماد مشتریانش توانسته یکی از مهم ترین و بزرگترین قطب ارائه خدمات و محصولات کشاورزی درسطح کشور باشد.
  • محصولاتی که ما تولید میکنیم بدلیل کیفیت کم نظیر آن در بازار بصورت یک انتخاب درست مطرح می شود. بزرگترین سرمایه ما اعتماد چندین ساله و رضایت مشتریان و احترام متقابل بین شرکت و مشتری می باشد.
  • ما همواره بر اصل اعتماد سازی پایبند هستیم که باعث بدست آوردن مشتری وفادار میشود، شرکت بیونهال تمامی محصولات خود را با ضمانت صددرصدی بی قید وشرط ارائه میکند.
  • همین امر سبب شده تا اعتماد و اطمینان قلبی شما عزیزان به همکاری با مجموعه ما فراهم گردد.
جهاد کشاورزی
کشاورزی و منابع طبیعی
موسسه تحقیقات گیاه پزشکی
سازمان فائو
اصلاح و تهیه نهال و بذر
سازمان غذا و دارو
کليه حقوق اين سايت متعلق به بیونهال می‌باشد. [ طراحی و راه اندازی سایت توسط عصر جدید ]

بیونهال