Slider

نهال سرو خمره ای


معرفی نهال سرو خمره ای

درخت سرو جزو درختان همیشه سبز بوده و در اکثر نقاط ایران شرایط رشد آن فراهم میباشد. درخت سرو از نظر برگ،شکل و ارتفاع انواع متنوعی دارد. از انواع درخت سرو میتوان به سرو خمره ای، سروناز،سرولاوسون و ...‌اشاره کرد. نهال سرو خمره ای دارای رشد کمی بوده و به صورت درختچه های ۵ متری رشد میکند. برگهای درخت سرو خمره ای سوزنی شکل است و در فصل بهار و تابستان‌ رنگ برگ ها زردمایل به سبز بوده و در فصل زمستان برگها به‌رنگ قهوه ای در می آیند و‌ همین امر زیبایی خاصی به درخت سرو میبخشد.

نهال سرو خمره ای یکی از ارقام درخت سرو است که با نام نهال سرو تبری نیز شناخته میشود. این نهال بومی کشور چین بوده و به دو نوع توپی و نوک دار تقسیم بندی میشود. سرو خمره ای جزو ارقام پاکوتاه و کند رشد محسوب میشود و از مقاومت بالایی در برابر سرما برخوردار است. علاوه بر این، این نهال جزو درختچه های همیشه سبز بوده و رنگ و شکل منحصر به فردی دارد. از این رو از آن در طراحی فضای سبز شهری، ویلاها، باغ ها و ... استفاده میشود. بنابراین اگر قصد خرید نهال برای ویلای خود دارید، خرید نهال سرو خمره ای با توجه به ویژگی های ذکر شده، مناسب خواهد بود.

 

 

خرید نهال سرو خمره ای از مجموعه نهالستان بیونهال
بمدیریت مهندس مهران نجف زاده 
کلیه نهال های تولیدی این شرکت مطابق با استانداردهای جهانی می باشد ، بیونهال در ارائه خدمات و عرضه اصله نهال به مشتریانش بهترین نوع کیفیت را معرفی میکند.
شما میتوانید نهال سرو خمره ای را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از شرکت بیونهال خریداری کنید.


کاشت و پرورش نهال سرو خمره ای

نهال سرو خمره ای مخصوص مناطق معتدل مرطوب و نیمه سرد است، اما با آب و هوای مناطق گرمسیر نیز سازگاری دارد. سرو خمره ای جزو ارقامی است که خزان ندارد و همیشه سبز است و از عمر اقتصادی بالایی برخوردار است. از این رو به علت عمر طولانی و شادابی ماندگار، از آن به عنوان درخت تزئینی در فضا آرایی و طراحی فضای سبز استفاده میشود. این نهال در خاکهای با بافت سبک و زهکشی مناسب، که بافت آنها تلفیقی از رس، ماسه و گیاه خاک باشد، به خوبی رشد میکند.

نهال سرو خمره ای آفتاب پسند بوده و برای رشد بهینه، به دریافت 6 تا 8 ساعت نور کامل در روز نیاز دارد. سرو خمره ای درختی کوتاه و متراکم است، که برگهایی فلسی شکل دارد. این برگها در بهار و تابستان به رنگ زرد متمایل به سبز و در زمستان به رنگ زرد متمایل به قهوه ای دیده می شوند.

میوه نهال سرو خمره ای

نهال سرو خمره ای از طریق بذر یا قلمه قابل تکثیر است و میوه ی آن از ۸ تا ۱۰ فلس تشکیل می شود. میوه ی این نهال ظاهری گرد و تخم مرغی شکل و رنگی کبود دارد. همچنین ترشحات صمغی با رنگ نقره ای یا کبود، روی سطح میوه را پوشانده است. برگ و میوه ی این درخت خواص درمانی دارند.

برای خرید نهال سرو خمره ای می توانید با مجموعه نهالستان بیونهال تماس حاصل فرمایید.

درخت سرو در فهرست درختان ملی دنیا ثبت شده است. یکی از  ارقام کمیاب در دنیا محصوب میشود که تاریخ آن به چین و ایران برمیگردد .

نهال سرو خمره ای انواع مختلفی دارد که به نامهای زعفرانی (دارای شاخکهای فشرده و فرم مخروطی پهن)،نوک طلایی(دارای شاخک های فشرده،مخروطی استوانه ای).طبری(دارای شاخک های گسترده و باز ) و از رقم آخری بیشتر در فضاهای سبز و مکان های عمومی استفاده میشود. تکثیر نهال سرو خمره ای از طریق بذر و قلمه میباشد. درخت سرو جزو درختان کهنسال جهان بوده و از هزاران سال پیش در ایران کاشت شده است.

نهال سرو در برابر ناسازگاری های محیطی مقاومت بالایی دارد و همچنین مناسب ترین خاک برای رشد بهینه درختان سرو خاک زهکشی شده و مرطوب میباشد.
میزان آبیاری درختان سرو متوسط میباشد و در سالهای اول کاشت بهتر است آبیاری را منظم و عمیق انجام دهید.
سرو درختی آفتاب دوست است و برای عملکرد خوب روزانه به ساعات مشخصی نورمستقیم آفتاب نیاز دارد،رشد درخت در مناطق سایه دچار اختلال خواهد شد.
هرس کردن برای حذف شاخ و برگ اضافی و مریض درختان ضروری میباشد.


 


مشخصات نهال سرو خمره ای

  • دسته: ارقام نهال تزئینی
  • زادگاه: کشور چین و ایران
  • عمر اقتصادی: بالا
  • ارتفاع درخت : تا 5 متر ارتفاع
  •  فواصل کاشت: 4/4
  • نوع درخت : تزئینی
  • مقاوم در برابر تنش خشکی
  • مقاومت سرمایی: تا ۸- درجه سانتیگراد 
  • تکثیر از طریق بذر و قلمه

 


مزایای خرید نهال سرو خمره ای از مجموعه نهالستان بیونهال

 1_مشاوره رایگان در زمینه احداث نهال سرو خمره ای

 2_تضمین کیفیت محصول با ضمانت بازگشت کالا

 3_قبول و ارسال سفارشات به تمام نقاط کشور

 4_تبادل وانتقال فعالیت و تجربیات

 5_روش های اصولی و علمی کاشت نهال سرو خمره ای

 6_عرضه نهال باکیفیت و تضمین عاری از آفات


 

خرید نهال

دیدگاه (0)

کسب رتبه 0 ستاره ، از 5 ستاره ، از مجموع 0 نظر ثبت شده
هنوز هیچ دیدگاهی ارسال نشده است.

ارسال دیدگاه

  1. ارسال دیدگاه به عنوان مهمان
امتیاز به این پست:
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک موقعیت شما
  • بیونهال مرجع تخصصی تولید، اصلاح نژاد و عرضه ارقام نهال مثمر و غیر مثمر، ارقام کشت بافت، واریته های کمیاب و لاکچری با رعایت کامل اصول فنی و علمی،
  • شرکت بیونهال با تکیه بر اعتماد مشتریانش توانسته یکی از مهم ترین و بزرگترین قطب ارائه خدمات و محصولات کشاورزی درسطح کشور باشد.
  • محصولاتی که ما تولید میکنیم بدلیل کیفیت کم نظیر آن در بازار بصورت یک انتخاب درست مطرح می شود. بزرگترین سرمایه ما اعتماد چندین ساله و رضایت مشتریان و احترام متقابل بین شرکت و مشتری می باشد.
  • ما همواره بر اصل اعتماد سازی پایبند هستیم که باعث بدست آوردن مشتری وفادار میشود، شرکت بیونهال تمامی محصولات خود را با ضمانت صددرصدی بی قید وشرط ارائه میکند.
  • همین امر سبب شده تا اعتماد و اطمینان قلبی شما عزیزان به همکاری با مجموعه ما فراهم گردد.
جهاد کشاورزی
کشاورزی و منابع طبیعی
موسسه تحقیقات گیاه پزشکی
سازمان فائو
اصلاح و تهیه نهال و بذر
سازمان غذا و دارو
کليه حقوق اين سايت متعلق به بیونهال می‌باشد. [ طراحی و راه اندازی سایت توسط عصر جدید ]

بیونهال