Slider

نهال عرعر


معرفی نهال عرعر

نهال عرعر با نام علمی Ailanthus Altissisma شناخته میشود. نهال عرعر از رشد بالایی برخوردار میباشد و پس بالغ شدن در سن ۲۰ تا ۲۵ سالگی به ارتفاع ۳۰ متر میرسد. نهال درخت عرعر به نام های دیگر اروج،شجره السماء و شجره الله شناخته میشود. درخت عرعر خصوصا نوع ماده آن به دلیل شکل زیبا و سایه اندازی آن در مناطق تفریحی و کنار خیابان ها بسیار کاشت میشود قابل ذکر است که درخت نر به دلیل بوی نامطلوبی که در زمان گلدهی از خود ایجاد میکند کاربرد چندانی ندارد.

 


خرید نهال عرعر از مجموعه نهالستان بیونهال
بمدیریت مهندس مهران نجف زاده 
کلیه نهال های تولیدی این شرکت مطابق با استانداردهای جهانی می باشد ، بیونهال در ارائه خدمات و عرضه اصله نهال به مشتریانش بهترین نوع کیفیت را معرفی میکند.
شما میتوانید نهال عرعر را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از شرکت بیونهال خریداری کنید.


و از دیگر خصوصیات این درخت چوب با کیفیت آن میباشد که در صنعت نجاری و ... کاربرد دارد.  نهال عرعرسازگاری بالایی با تغیرات محیطی دارد و دارای عمر نسبتا متوسطی میباشد. یکی از ویژگی های نهال عرعر مقاومت بالای آن در برابر کم آبی میباشد.

شاخه های درخت عرعر صاف و‌ کمی‌ پرزدار بوده و دارای برگ های شانه ای، پهن و طویل میباشد که هر برگ حدود ۱۵ جفت برگچه دارد ،برگها به رنگ سبز روشن میباشند و پس بالغ شدن رنگ آنها سبز تیره میشود. گلدهی درختان عرعر از اوایل فصل تابستان شروع میشود. نهال عرعر دارای رشد سریعی بوده و ریشه های آن به صورت پراکنده و وسیع رشد میکند.

نهال عرعر نسبت به حاصلخیزی و ph خاک حساسیت چندانی از خود نشان نمیدهد و در هر نوع خاکی با قدرت و سرعت زیاد رشد میکند. بهترین دما برای کاشت نهال عرعر دمای ۲۲ درجه سانتی گراد میباشد. نیاز آبیاری درختان عرعر نسبتا متوسط بوده و در برابر کم آبی مقاومت بالایی از خود نشان میدهد. نهال این رقم درخت نورپسند بوده و در مناطق آفتابی و نیمه آفتابی رشد بهینه ای از خود نشان میدهد.


 


مشخصات نهال عرعر

  • دسته: ارقام نهال عرعر
  • زادگاه: ایران
  • عمر اقتصادی: بالا
  • ارتفاع درخت : 15_ 30 متر ارتفاع
  •  فواصل کاشت: 4/4
  • نوع درخت : تزئینی
  • شکل رشد محصول: درخت بزرگ
  • فصل کاشت نهال گلدانی عرعر : بدون محدودیت

  


مزایای خرید نهال عرعر از مجموعه نهالستان بیونهال

 1_مشاوره رایگان در زمینه احداث نهال عرعر

 2_تضمین کیفیت محصول با ضمانت بازگشت کالا

 3_قبول و ارسال سفارشات به تمام نقاط کشور

 4_تبادل وانتقال فعالیت و تجربیات

 5_روش های اصولی و علمی کاشت نهال عرعر

 6_عرضه نهال باکیفیت و تضمین عاری از آفات


 

خرید نهال

دیدگاه (0)

کسب رتبه 0 ستاره ، از 5 ستاره ، از مجموع 0 نظر ثبت شده
هنوز هیچ دیدگاهی ارسال نشده است.

ارسال دیدگاه

  1. ارسال دیدگاه به عنوان مهمان
امتیاز به این پست:
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک موقعیت شما
  • بیونهال مرجع تخصصی تولید، اصلاح نژاد و عرضه ارقام نهال مثمر و غیر مثمر، ارقام کشت بافت، واریته های کمیاب و لاکچری با رعایت کامل اصول فنی و علمی،
  • شرکت بیونهال با تکیه بر اعتماد مشتریانش توانسته یکی از مهم ترین و بزرگترین قطب ارائه خدمات و محصولات کشاورزی درسطح کشور باشد.
  • محصولاتی که ما تولید میکنیم بدلیل کیفیت کم نظیر آن در بازار بصورت یک انتخاب درست مطرح می شود. بزرگترین سرمایه ما اعتماد چندین ساله و رضایت مشتریان و احترام متقابل بین شرکت و مشتری می باشد.
  • ما همواره بر اصل اعتماد سازی پایبند هستیم که باعث بدست آوردن مشتری وفادار میشود، شرکت بیونهال تمامی محصولات خود را با ضمانت صددرصدی بی قید وشرط ارائه میکند.
  • همین امر سبب شده تا اعتماد و اطمینان قلبی شما عزیزان به همکاری با مجموعه ما فراهم گردد.
جهاد کشاورزی
کشاورزی و منابع طبیعی
موسسه تحقیقات گیاه پزشکی
سازمان فائو
اصلاح و تهیه نهال و بذر
سازمان غذا و دارو
کليه حقوق اين سايت متعلق به بیونهال می‌باشد. [ طراحی و راه اندازی سایت توسط عصر جدید ]

بیونهال