Slider

نهال کاج مشهد (کاج موگو)


معرفی نهال کاج مشهد یا کاج موگو

کاج مشهدی یا کاج موگو با نام علمی pinus mugo شناخته میشود.  کاج مشهدی از درختان همیشه سبز میباشد که نیاز چندانی به مراقبت ندارد و در هر نوع خاک و باغچه ای قابل رشد میباشد. درخت کاج مشهدی از برگ های سبز رنگ سوزنی شکل و شاخه های کوتاه بسیاری تشکیل شده است. نهال کاج مشهد از گیاهان بومی ایران میباشد.

نهال کاج مشهد نام های دیگری نیز دارد. نام های کاج موگو، کاج کوهستانی و کاج کوهی سوئیسی از دیگر نام های نهال کاج مشهدی می باشد.
این نوع کاج از نوع درختچه است و شکلی مخروطی دارد. بیشتر در کوه های اروپای مرکزی و شرقی یافت می شود. نهال کاج مشهد شباهت بسیار زیادی با کاج کوهی دارد. ااین نوع مدل از کاج برای تثبیت خاک در کوه ها بسیار مهم و مفید است؛ زیرا ریشه های بسیار گسترده و زیادی دارد. از نهال کاج مشهد بیشتر برای جنبه ی تزیینی از آن استفاده می شود و حتی می توان آن را به صورت تکی کاشت.

 


خرید نهال کاج مشهد Pinus mugo از مجموعه نهالستان بیونهال
بمدیریت مهندس مهران نجف زاده 
کلیه نهال های تولیدی این شرکت مطابق با استانداردهای جهانی می باشد ، بیونهال در ارائه خدمات و عرضه اصله نهال به مشتریانش بهترین نوع کیفیت را معرفی میکند.
شما میتوانید نهال کاج موگو را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از شرکت بیونهال خریداری کنید.

 

به ندرت میتوان گفت که یکی از بهترین درخت ها که در برابر عوامل محیطی مانند گرما، سرما ، خشکی و ... مقاوم است درخت کاج میباشد و در اکثر مناطق جهان شرایط رشد و پرورش آن فراهم است.



برگ های این نهال به صورت سوزنی می باشد و همیشه سبز است. همیشه سبز بودن آن به دلیل مقاومت زیادی که در برابر خشکی و کم آبی دارد می باشد و با انواع خاک و شرایط مختلف سازگار است. توصیه می شود در مناطقی که بارندگی است به هیچ وجه گیاه آب یاری نشود. از برگ های سوزنی شکل آن می توان روغنی دریافت کرد که استفاده ی مفید از این روغن در مکمل های غذایی و پزشکی می باشد. از چوب این محصول هم برای ساخت لوازم چوبی استفاده می کنند.

کاج مشهد نیاز دارد تا هر سال در روز های آخر فصل زمستان این گیاه هرس شود.
نهال کاج مشهد به سرعت به پوسیدگی واکنش نشان می دهد پس خاک آن نیاز به زهکشی دارد. زهکشی به خارج کردن آب های اضافی زمین می گویند.

نهال کاج‌ مشهد به صورت درخت 4 تا 8 متری رشد میکند. درخت کاج مشهد کاربرد فراوانی دارد، از آن برای جلوگیری از فرسایش خاک و همچنین برای تزئین پارکها ، مکان های تفریحی و عمومی بسیار استفاده میشود .

نهال این رقم درخت در محیطی مرطوب با خاکهای شنی، لومی و زهکشی شده رشد بهتری از خود نشان میدهد و همچنین تهویه پذیری خاک و سبک بودن آن نیز برای رشد درخت مفید میباشد. درخت کاج در اواخر فصل زمستان به هرس نیاز دارد، فرآیند هرس شاخ و برگ درخت را فرم میدهد و موجب زیبا و سالم تر شدن درختان میشود.



مشخصات نهال کاج مشهد

  • دسته: ارقام نهال کاج
  • زادگاه: ایران
  • نام علمی: Pinus Mugo
  • عمر اقتصادی: بالا
  • ارتفاع درخت : ارتفاع: 400 الی 800 سانتی متر
  •  فواصل کاشت: 4/4
  • نوع درخت : تزئینی
  • شکل رشد محصول: متوسط
  • سازگار با تمام شرایط آب و هوایی
  • مقاومت بالا در برابر خشکی و کم آبی
  •  نیاز نوری: آفتاب کامل، سایه آفتاب
  • شرایط محیطی: اقلیم خشک، اقلیم گرم

 


مزایای خرید نهال کاج مشهد از مجموعه نهالستان بیونهال

 1_مشاوره رایگان در زمینه احداث نهال کاج

 2_تضمین کیفیت محصول با ضمانت بازگشت کالا

 3_قبول و ارسال سفارشات به تمام نقاط کشور

 4_تبادل وانتقال فعالیت و تجربیات

 5_روش های اصولی و علمی کاشت نهال کاج

 6_عرضه نهال باکیفیت و تضمین عاری از آفات


 

خرید نهال

دیدگاه (0)

کسب رتبه 0 ستاره ، از 5 ستاره ، از مجموع 0 نظر ثبت شده
هنوز هیچ دیدگاهی ارسال نشده است.

ارسال دیدگاه

  1. ارسال دیدگاه به عنوان مهمان
امتیاز به این پست:
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک موقعیت شما
  • بیونهال مرجع تخصصی تولید، اصلاح نژاد و عرضه ارقام نهال مثمر و غیر مثمر، ارقام کشت بافت، واریته های کمیاب و لاکچری با رعایت کامل اصول فنی و علمی،
  • شرکت بیونهال با تکیه بر اعتماد مشتریانش توانسته یکی از مهم ترین و بزرگترین قطب ارائه خدمات و محصولات کشاورزی درسطح کشور باشد.
  • محصولاتی که ما تولید میکنیم بدلیل کیفیت کم نظیر آن در بازار بصورت یک انتخاب درست مطرح می شود. بزرگترین سرمایه ما اعتماد چندین ساله و رضایت مشتریان و احترام متقابل بین شرکت و مشتری می باشد.
  • ما همواره بر اصل اعتماد سازی پایبند هستیم که باعث بدست آوردن مشتری وفادار میشود، شرکت بیونهال تمامی محصولات خود را با ضمانت صددرصدی بی قید وشرط ارائه میکند.
  • همین امر سبب شده تا اعتماد و اطمینان قلبی شما عزیزان به همکاری با مجموعه ما فراهم گردد.
جهاد کشاورزی
کشاورزی و منابع طبیعی
موسسه تحقیقات گیاه پزشکی
سازمان فائو
اصلاح و تهیه نهال و بذر
سازمان غذا و دارو
کليه حقوق اين سايت متعلق به بیونهال می‌باشد. [ طراحی و راه اندازی سایت توسط عصر جدید ]

بیونهال