Slider

نهال کامیس پاریس


معرفی نهال کامیس پاریس

نام علمی نهال کامیس پاریس chamaeceyparissp است و جزو خانواده cupressaceae محسوب میشود. درخت کامیس پاریس را در گلدان نیز میتوان کاشت کرد و از درختچه های بسیار زیبا میباشد. نهال این رقم درخت از گیاهان بومی آمریکای شمالی بوده و خاستگاه آن شرق آسیا و سایر کشورها میباشد. درخت کامیس پاریس گونه های زیاد و متنوعی دارد و هر گونه آن در رنگهای متفاوتی میباشد و همین تنوع رنگ موجب زیبا ، دلنشین و جذاب شدن فضای باغ و باغچه شما خواهد شد از این رو نهال این رقم درخت خواهان زیادی دارد و از فروش فوق العاده ای برخوردار میباشد.

 


خرید نهال کامیس پاریس Cupressaceae Tree از مجموعه نهالستان بیونهال
بمدیریت مهندس مهران نجف زاده 
کلیه نهال های تولیدی این شرکت مطابق با استانداردهای جهانی می باشد ، بیونهال در ارائه خدمات و عرضه اصله نهال به مشتریانش بهترین نوع کیفیت را معرفی میکند.
شما میتوانید نهال کامیس پاریس را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از شرکت بیونهال خریداری کنید.


برگ‌های درختان کامیس پاریس نوک تیز بوده و در رنگهای سبز کبود و زرد طلایی رشد میکند. این ارقام بسیار پرفروش و بازار پسند است بیشتر در زیباسازی شهر ها مورد استفاده قرار میگیرد .

نهال درخت کامیس پاریس در ابتدای عمر خود به آبیاری فراوانی نیاز دارد و باید بیشتر از سایر وقت ها آبیاری شود ولی رفته رفته با افزایش سن درخت آبیاری چندانی نیاز نیست خصوصا اگر در مناطق بارانی کاشت شده باشد.
نهال این رقم درخت نسبت به اکثریت خاکها انعطاف پذیری بالایی دارد ولی در خاکهای زهکشی شده و دارای رطوبت میتوانید شاهد عملکرد بهتری باشید،همچنین خاک مورد نظر باید دارای نفوذ پذیری مناسبی باشد.

درختان کامیس پاریس به هرس چندانی نیاز ندارد خصوصا در سالهای اول کاشت. از دیگر ویژگی های نهال کامیس پاریس آفتاب پسند بودن آن است در واقع در روز به ۶ الی ۸ ساعت نورخورشید نیاز دارد ، اگر نهال را درمناطق سایه بکارید رشد چندانی نخواهد داشت. نهال کامیس پاریس دارای رشد متوسطی بوده و رشد آن در مناطق مرطوب بهتر و بیشتر میباشد. ریشه درخت کامیس پاریس به صورت عمیق و گسترده رشد میکند.



مشخصات نهال کامیس پاریس

  • دسته: ارقام نهال کامیس
  • زادگاه: شرق آسیا _ پاریس
  • عمر اقتصادی: بالا
  •  فواصل کاشت: 4/4
  • نوع درخت : تزئینی
  • شکل رشد محصول: درخت بزرگ

 


مزایای خرید نهال کامیس پاریس از مجموعه نهالستان بیونهال

 1_مشاوره رایگان در زمینه احداث باغات نهال کامیس پاریس

 2_تضمین کیفیت محصول با ضمانت بازگشت کالا

 3_قبول و ارسال سفارشات به تمام نقاط کشور

 4_تبادل وانتقال فعالیت و تجربیات

 5_روش های اصولی و علمی کاشت نهال کامیس پاریس

 6_عرضه نهال باکیفیت و تضمین عاری از آفات


 

خرید نهال

دیدگاه (0)

کسب رتبه 0 ستاره ، از 5 ستاره ، از مجموع 0 نظر ثبت شده
هنوز هیچ دیدگاهی ارسال نشده است.

ارسال دیدگاه

  1. ارسال دیدگاه به عنوان مهمان
امتیاز به این پست:
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک موقعیت شما
  • بیونهال مرجع تخصصی تولید، اصلاح نژاد و عرضه ارقام نهال مثمر و غیر مثمر، ارقام کشت بافت، واریته های کمیاب و لاکچری با رعایت کامل اصول فنی و علمی،
  • شرکت بیونهال با تکیه بر اعتماد مشتریانش توانسته یکی از مهم ترین و بزرگترین قطب ارائه خدمات و محصولات کشاورزی درسطح کشور باشد.
  • محصولاتی که ما تولید میکنیم بدلیل کیفیت کم نظیر آن در بازار بصورت یک انتخاب درست مطرح می شود. بزرگترین سرمایه ما اعتماد چندین ساله و رضایت مشتریان و احترام متقابل بین شرکت و مشتری می باشد.
  • ما همواره بر اصل اعتماد سازی پایبند هستیم که باعث بدست آوردن مشتری وفادار میشود، شرکت بیونهال تمامی محصولات خود را با ضمانت صددرصدی بی قید وشرط ارائه میکند.
  • همین امر سبب شده تا اعتماد و اطمینان قلبی شما عزیزان به همکاری با مجموعه ما فراهم گردد.
جهاد کشاورزی
کشاورزی و منابع طبیعی
موسسه تحقیقات گیاه پزشکی
سازمان فائو
اصلاح و تهیه نهال و بذر
سازمان غذا و دارو
کليه حقوق اين سايت متعلق به بیونهال می‌باشد. [ طراحی و راه اندازی سایت توسط عصر جدید ]

بیونهال