Slider

نهال توت بدون استخوان


معرفی نهال توت بدون استخوان

نهال توت بدون استخوان جزو درختان قوی ، مقاوم و کم نیاز است که در اکثر نواحی جهان با هر نوع آب و هوایی قابل کاشت و پرورش میباشد. توت بدون استخوان حاوی انواع آنتی اکسیدان ها، و آهن میباشد و برای کم خونی و دیابت بسیار مورد استفاده قرار میگیرد و به همین منظور جزو نهال های بسیار اقتصادی و تجاری در جهان میباشد. درختان توت از قدیمی ترین درختان میوه در سراسر جهان است و از ۳۰۰ سال پیش در بسیاری از مناطق جهان کاشت شده و از میوه پرخاصیت آن برای انواع بیماری ها و ...استفاده های بسیاری کرده اند.

نهال توت بدون استخوان یکی از ارقام درخت توت است که در برابر تنش خشکی بسیار مقاوم می باشد. این نهال در اکثر شرایط آب و هوایی قادر به رشد است و در دسته ی گیاهان نور پسند قرار می گیرد. درخت توت بدون استخوان جزو ارقام پربار درخت توت محسوب میشود.

میوه های این نهال شیرین بوده و ارزش غذایی و دارویی دارند. از این رو اگر قصد خرید نهال توت دارید، خرید نهال توت بدون استخوان به سبب ویژگی های ارزشمندی که دارد، انتخاب هوشمندانه ای است.

 

کاشت و پرورش نهال توت بدون استخوان

نهال توت بدون استخوان از جمله ارقام پربازده درخت توت است، که از نظر ظاهری شکلی شبیه به دیگر ارقام توت دارد. این رقم توت، برگهای پهن و شبیه به قلب و شاخ و برگهای گسترده ای دارد. این نهال در صورت بهینه بودن شرایط رشد، تا ارتفاعی در حدود 25 متر نیز رشد می کند. این رقم در انتهای دوره ی رشد، توت هایی به رنگ قرمز تیره با طعم شیرین تولید می کند.

نهال توت بدون استخوان در خاکهای شنی با تهویه و زهکشی مناسب، بهتر از سایر خاکها رشد میکند. برای کاشت این نهال باید گودالهایی با عمق مناسب را در فواصل 4 متری نسبت به هم حفر کرد. توت بدون استخوان نابالغ در اوایل کاشت به 1 یا 2 بار در هفته آبیاری نیاز دارد نیاز آبی درخت توت بدون استخوان در زمان بلوغ کاهش می یابد و هر 15 روز یکبار آبیاری کفایت میکند.

 


خرید نهال توت بدون استخوان از مجموعه نهالستان بیونهال
بمدیریت مهندس مهران نجف زاده 
کلیه نهال های تولیدی این شرکت مطابق با استانداردهای جهانی می باشد ، بیونهال در ارائه خدمات و عرضه اصله نهال به مشتریانش بهترین نوع کیفیت را معرفی میکند.
شما میتوانید نهال توت بدون استخوان را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از شرکت بیونهال خریداری کنید.

 

درختان توت بدون استخوان در شرایط نگهداری و آب و هوایی مناسب از سال دوم سوم بارآوری خود را آغاز میکنند و از سال پنجم ششم از نظر اقتصادی سودده و به صرفه خواهند بود. میزان بارآوری درختان توت بدون استخوان در هرسال به ازای یک هکتار عملکردی حدود ۱ الی ۲ تن خواهد داشت و از این رو جزو درختانی است که دارای صرفه اقتصادی بالایی میباشد.

میوه نهال توت بدون استخوان به رنگ قرمز تیره مایل به سیاه میباشد و از نظر شکل و اندازه با دیگر توت ها تفاوت چندانی ندارد.
از این رقم توت برای تازه خوری، تهیه آبمیوه های خوشمزه ، خشک کردن ، تهیه انواع ژله و دسر استفاده میشود این رقم توت خوشمزه منبع غنی از قند طبیعی و فیبر است به همین دلیل جزو ارقام میوه هایی است که بازار فروش پررونقی دارد.
عمر مفید و اقتصادی درختان توت بدون استخوان به شرایط آب و هوایی، اقلیم منطقه، نوع آبیاری و شرایط‌نگداری بستگی دارد ولی درحالت عادی اگر درشرایط مناسبی پرورش یابد ۵۰ سال به طور اقتصادی عمر میکند.



میوه نهال توت بدون استخوان

نهال توت بدون استخوان بسته به شرایط اقلیمی منطقه در بهار یا پاییز کشت می شود. این نهال 2 یا 3 سال پس از کاشت به بار می نشیند و پس از 5 سال به سود دهی قابل توجهی میرسد. توت بدون استخوان پس از طی دوره ی رشد، توت هایی با طعم مطبوع و شیرین تولید می کند. این توت ها از اوایل خرداد تا انتهای شهریور رسیده و قابل برداشت می شوند.

برای خرید نهال توت بدون استخوان می توانید با مجموعه نهالستان بیونهال تماس حاصل فرمایید.

بهترین فصل برای کاشت نهال توت بدون استخوان از پاییز تا بهار میباشد.

ارتفاع درختان توت بدون استخوان در شرایط مناسب و ایده آل به ۲۵ متر میرسد و دربین درختان میوه قد بلندی را به خود اختصاص داده اند.

انتخاب خاک مناسب قبل از کاشت نهال میوه یکی از نیازهای حیاتی درختان و باغات شما میباشد زیرا رشد و عملکرد درختان به نوع خاک آن بستگی دارد.
درختان توت بدون استخوان در خاکهای شنی رشد بهتر و بهینه تری خواهد داشت، دقت داشته باشید از کاشت نهال توت بدون استخوان در خاکهایی که تهویه پذیری و نفوذ پذیری مناسبی ندارند خودداری نمایید،مخلوط بودن خاک با مواد گیاهی پوسیده مانند برگ هوموس تنفس خاک را افزایش میدهد.

رعایت فاصله مناسب بین نهال ها هنگام کاشت مزایای زیادی به دنبال دارد،چند مورد از این مزایا عدم تداخل ریشه های درخت در یکدیگر ، آسان شدن برداشت محصول در فصل برداشت، و رسیدن نور و مواد مغذی کافی به ریشه درختان میباشد، مناسب ترین فاصله بین نهال توت بسته به شیب زمین و نوع خاک اندازه گیری میشود،این فاصله در زمین های غیر مسطح و شیب دار ۴×۴ در زمین های صاف و هموار ۵×۵ متر میباشد.
از دیگر نیازهای درختان توت آبیاری منظم است نکته قابل ذکر این است که درختان توت اگر در منطقه ای کاشت شوند که به میزان لازم بارش داشته باشد پس به آبیاری دستی نیاز نخواهد بود ولی اگر منطقه موردنظر شما بارش چندانی نداشته باشد باید آبیاری درختان باغات خود را بر اساس آب و هوا، نوع خاک، سن درخت و نیاز درخت تنظیم نمایید، نحوه آبیاری در درختان نوجوان هر هفته دو بار میباشد و این آبیاری در درختان مسن و بالغ تر هر هفته یکبار است، در واقع برای درختان تازه کاشت شده و جوان آب بیشتری نیاز است .
هرس درختان توت در دو مرحله انجام میشود، مرحله اول در زمستان برای افزایش محصول دهی و از بین بردن شاخ و برگ مریض و بیمار درختان میباشد و مرحله دوم در تابستان برای فرم دادن به درختان انجام میشود.
درختان توت کاملا نور پسند هستند و تابش نور خورشید رشد ، عملکرد و محصول دهی درختان توت را افزایش میدهد اما باید توجه داشته باشید که تابش شدید نور خورشد آسیب های زیادی مانند کوچک شدن برگ و ... برای درخت به بار میاورد.
کود مفید و مورد نیاز برای درختان توت در هرهکتار ۱۰۰ کیلو گرم کود فسفر P205 استفاده میشود، کوددهی مناسب و به موقع در رشد درخت و کیفیت میوه آن تاثیر بسیاری دارد.
اکثر درختان توت برای کاشت در مناطق معتدل با بارش مناسب میباشند ،دقت داشته باشید مناطق سرد برای درختان توت مناسب نیستند و دمای منفی ۳ الی ۴ درجه باعث یخ زدگی برگ های درخت خواهد شد، ولی این رقم توت مقاومت زیادی در برابر گرما دارد.
از بیماری های باکتریایی توت می توان به شپشکها و کنه ها که از انواع انگلها می باشند و به درختان توت خسارت وارد می آورند نام برد .



مشخصات نهال توت بدون استخوان

  • دسته: ارقام نهال توت
  • زادگاه: ایران
  • زمان رسیدن میوه: اواخر خرداد ماه
  • طعم میوه : شیرین
  • عمر اقتصادی: 50 سال
  • میزان آبیاری: 2 بار در هفته (در تابستان) 
  • نیاز سرمایی: 500 الی 1200 ساعت
  •  تراکم کاشت: 500 اصله در هکتار
  •   فواصل کاشت: 5×5/ 4×4
  • شروع باردهی : از سال دوم و سوم
  • رنگ محصول: سفید
  • هسته: ندارد
  •  فصل کاشت: اوایل آبان ماه تا اواخر اسفند ماه

 


مزایای خرید نهال توت بدون استخوان از مجموعه نهالستان بیونهال

 1_مشاوره رایگان در زمینه احداث باغات توت

 2_تضمین کیفیت محصول با ضمانت بازگشت کالا

 3_قبول و ارسال سفارشات به تمام نقاط کشور

 4_تبادل وانتقال فعالیت و تجربیات

 5_روش های اصولی و علمی کاشت نهال توت

 6_عرضه نهال باکیفیت و تضمین عاری از آفات


 

خرید نهال

دیدگاه (0)

کسب رتبه 0 ستاره ، از 5 ستاره ، از مجموع 0 نظر ثبت شده
هنوز هیچ دیدگاهی ارسال نشده است.

ارسال دیدگاه

  1. ارسال دیدگاه به عنوان مهمان
امتیاز به این پست:
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک موقعیت شما
  • بیونهال مرجع تخصصی تولید، اصلاح نژاد و عرضه ارقام نهال مثمر و غیر مثمر، ارقام کشت بافت، واریته های کمیاب و لاکچری با رعایت کامل اصول فنی و علمی،
  • شرکت بیونهال با تکیه بر اعتماد مشتریانش توانسته یکی از مهم ترین و بزرگترین قطب ارائه خدمات و محصولات کشاورزی درسطح کشور باشد.
  • محصولاتی که ما تولید میکنیم بدلیل کیفیت کم نظیر آن در بازار بصورت یک انتخاب درست مطرح می شود. بزرگترین سرمایه ما اعتماد چندین ساله و رضایت مشتریان و احترام متقابل بین شرکت و مشتری می باشد.
  • ما همواره بر اصل اعتماد سازی پایبند هستیم که باعث بدست آوردن مشتری وفادار میشود، شرکت بیونهال تمامی محصولات خود را با ضمانت صددرصدی بی قید وشرط ارائه میکند.
  • همین امر سبب شده تا اعتماد و اطمینان قلبی شما عزیزان به همکاری با مجموعه ما فراهم گردد.
جهاد کشاورزی
کشاورزی و منابع طبیعی
موسسه تحقیقات گیاه پزشکی
سازمان فائو
اصلاح و تهیه نهال و بذر
سازمان غذا و دارو
کليه حقوق اين سايت متعلق به بیونهال می‌باشد. [ طراحی و راه اندازی سایت توسط عصر جدید ]

بیونهال