Slider

نهال گوجه آمریکایی


معرفی نهال گوجه قرمز آمریکایی

گوجه قرمز آمریکایی یکی از مرغوب ترین و با کیفیت ترین نهال میوه در کل جهان است که به دلیل طعم ترش و بسیار منحصر به فرد و لذید آن طرفداران بسیار زیادی را به خود جذب کرده است قابل ذکر است که در فصل برداشت این محصول شما بسیار کمتر میتوانید این رقم میوه را در بازار مشاهده نمایید دلیل آن برمیگردد به پرفروش بودن گوجه قرمز آمریکایی در واقع با پا گذاشتن به بازار رو هوا به فروش میرسد و جزو ارقام کمیاب میوه به شمار میرود. گوحه قرمز آمریکایی همانطور که از نامش پیداست منشا آمریکایی دارد و در اکثر نقاط جهان قابل کشت میباشد. به دلیل تجاری بودن محصول باغداران برای کاشت این رقم نهال از سود زیادی بهره مند خواهند شد البته ناگفته نماند قبل از خرید نهال بهترین کار آشنایی با ویژگی های نهال، شرایط کاشت آن، نوع خاک، آب و هوای مناسب برای آن و نوع آبیاری آشنایی داشته باشید.

نهال گوجه قرمز آمریکایی یکی از ارقام نهال گوجه سبز می باشد. این نهال به آلوچه قرمز آمریکایی نیز شهرت دارد و از میزان باردهی قابل توجهی برخوردار است. درخت گوجه قرمز آمریکایی تحمل سرمایی در حدود 30 درجه سانتیگراد زیر صفر را دارد. از این رو میتوان آن را در شرایط آب و هوایی نیمه سردسیر، سردسیر و کوهستانی کشت نمود. از جمله خصوصیات بارز این نهال میتوان به مقاومت مناسب آن در برابر سرما به خصوص در فصل بهار اشاره نمود. از این رو اگر قصد خرید نهال گوجه قرمز دارید، خرید نهال گوجه قرمز آمریکایی با توجه به کیفیت بالای میوه، انتخاب مناسبی خواهد بود.

 


خرید نهال گوجه قرمز آمریکایی از مجموعه نهالستان بیونهال
بمدیریت مهندس مهران نجف زاده 
کلیه نهال های تولیدی این شرکت مطابق با استانداردهای جهانی می باشد ، بیونهال در ارائه خدمات و عرضه اصله نهال به مشتریانش بهترین نوع کیفیت را معرفی میکند.
شما میتوانید نهال گوجه آمریکایی را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از شرکت بیونهال خریداری کنید.

 

 میوه گوجه قرمز‌ آمریکایی از نظر شکل و اندازه کاملا شبیه به گوجه سبز میباشد تنها وجه تمایز این دو گوجه رنگ آنها میباشد،البته شایان ذکر است گوجه قرمز آمریکایی طعمی ترش و بسیار خوشمزه تر از گوحه سبز را داراست.



کاشت و پرورش نهال گوجه قرمز آمریکایی

نهال گوجه قرمز آمریکایی از سال دوم کشت شروع به باردهی میکند. گوجه قرمز آمریکایی جزو ارقام با قد متوسط به حساب آمده و در شرایط بهینه تا ارتفاعی معادل 3 تا 5 متر رشد میکند. در زمینهای مسطح و غیر شیبدار، این نهال ها را میتوان در فواصل 4 در 4 متر نسبت به یکدیگر کاشت.

خاک مناسب جهت کشت نهال گوجه قرمز آمریکایی، خاکی است حاصلخیز که PH، زهکشی و تهویه ی مناسبی داشته باشد. این نهال نسبت به شرایط غرقاب حساس می باشد. نیاز آبیاری این نهال برابر 15 لیتر در هر هفته می باشد. این نهال را میتوان از طریق کاشت هسته و پیوند زدن تکثیر نمود.

میوه نهال گوجه قرمز آمریکایی

نهال گوجه قرمز آمریکایی جزو ارقام زود بازده بوده و از باردهی قابل توجهی برخوردار است. باردهی این نهال بیش از ۴۰ تن در هکتار بوده و حدود 60 تا 70 عدد گوجه قرمز در واحد کیلوگرم تولید میکند. گوجه قرمز آمریکایی دارای برگ ها و شاخه هایی قرمز رنگ می باشد. گوجه قرمزهای تولیدی ظاهری گرد و اندازه ای متوسط، بافتی گوشتی و آبدار و طعمی ترش داشته و به رنگ قرمز می باشند. درخت گوجه قرمز آمریکایی میان رس بوده، میوه های آن در اواخر خردادماه رسیده شده و در اوایل تیر قابل برداشت هستند.

برای خرید نهال گوجه قرمز آمریکایی می توانید با مجموعه نهالستان بیونهال تماس حاصل فرمایید.

از این رقم گوجه قرمز خوشمزه و بی نظیر برای تازه خوری همراه نمک ، تهیه ترشی ، کمپوت و در غذا بسیار استفاده میشود.
یکی از مواردی که قبل از کاشت نهال گوجه قرمز آمریکایی باید بدانید و بسیار حائز اهمیت است انتخاب خاک مناسب میباشد،نهال گوجه قرمز در خاکهای حاصلخیز و سرشار از موادمغذی بهره وری بیشتری خواهد داشت و همچنین خاک باید دارای رطوبت و تهویه پذیری مناسبی باشد، زهکشی کردن خاک یکی از مواردی است که حتما باید رعایت شود،خاکی که چنین ویژگی هایی دارد و دارای بافت سبکی هستند خاکهای شنی لومی میباشد، از کاشت نهال گوجه قرمز آمریکایی در خاکهای سنگین که نفوذ پذیری ندارند خودداری نمایید.

درخت گوجه قرمز آمریکایی توسط میوه های قرمز رنگ پوشیده شده و ظاهر جذاب و بسیار زیبایی به باغات شما میبخشد. میوه گوجه قرمز آمریکایی در اواخر خرداد ماه قابل برداشت میباشد. فواصل مناسب برای کاشت نهال گوجه قرمز آمریکایی بسته به نوع خاک و شیب زمین تعیین میگردد به طوری که در اراضی غیر مسطح و شیب دار ۳×۴ متر و در اراضی صاف و هموار ۴×۴ تعیین میگردد.
آبیاری در روند رشد و میوه دهی درخت گوجه قرمز بسیار موثر است میزان آبیاری در هرهفته ۱۵ لیتر میباشد. نهال گوجه قرمز آمریکایی پس از کاشت از سال سوم و پنجم به باردهی اقتصادی میرسد . عمر‌اقتصادی نهال گوجه قرمز آمریکایی در شرایط مطلوب و مناسب به 25 الی 50 سال میرسد. نهال گوجه قرمز آمریکایی در مقابل آفات و بیماری ها مقاومت بسیار زیادی ازخود نشان میدهد اما با این وجود سمپاشی صحیح و به موقع یکی از عواملی است که آفات و بیماری هارا از درختان دفع مینماید.



مشخصات نهال گوجه آمریکایی

  • دسته: ارقام نهال گوجه قرمز
  • زادگاه: امریکا
  • عمر اقتصادی: 25/50 سال
  •  زمان گلدهی : اوایل بهار
  • میزان آبیاری:  هفته ای 15 لیتر
  •  فواصل کاشت: 3×4/ 4×4
  • شروع باردهی : از سال دوم
  • شکل رشد محصول: گرد
  • رنگ محصول: قرمز
  • طعم میوه : ترش
  • هسته: دارد
  •  فصل کاشت: اواسط بهمن ماه تا اواخر اسفند ماه

 


مزایای خرید نهال گوجه آمریکایی از مجموعه نهالستان بیونهال

 1_مشاوره رایگان در زمینه احداث باغات نهال گوجه قرمز

 2_تضمین کیفیت محصول با ضمانت بازگشت کالا

 3_قبول و ارسال سفارشات به تمام نقاط کشور

 4_تبادل وانتقال فعالیت و تجربیات

 5_روش های اصولی و علمی کاشت نهال گوجه قرمز

 6_عرضه نهال باکیفیت و تضمین عاری از آفات


 

خرید نهال

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

دیدگاه (2)

کسب رتبه 0 ستاره ، از 5 ستاره ، از مجموع 0 نظر ثبت شده
This comment was minimized by the moderator on the site

میشه قیمت ها رو بنویسین و اینکه میشه چندین نهال مختلف با هم سفارش داد

This comment was minimized by the moderator on the site

تنوع ارقام و واریته ها زیاده و قیمت ها متغیر، جهت اطلاع از قیمت اصله نهال مورد نظر، از طریق فرم درخواست مشاوره ویا اپلیکیشن های موجود ایمیل یا پیام بفرستید.
امکان ثبت سفارش ارقام متنوع هم امکان پذیره🙏

هنوز هیچ دیدگاهی ارسال نشده است.

ارسال دیدگاه

  1. ارسال دیدگاه به عنوان مهمان
امتیاز به این پست:
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک موقعیت شما
  • بیونهال مرجع تخصصی تولید، اصلاح نژاد و عرضه ارقام نهال مثمر و غیر مثمر، ارقام کشت بافت، واریته های کمیاب و لاکچری با رعایت کامل اصول فنی و علمی،
  • شرکت بیونهال با تکیه بر اعتماد مشتریانش توانسته یکی از مهم ترین و بزرگترین قطب ارائه خدمات و محصولات کشاورزی درسطح کشور باشد.
  • محصولاتی که ما تولید میکنیم بدلیل کیفیت کم نظیر آن در بازار بصورت یک انتخاب درست مطرح می شود. بزرگترین سرمایه ما اعتماد چندین ساله و رضایت مشتریان و احترام متقابل بین شرکت و مشتری می باشد.
  • ما همواره بر اصل اعتماد سازی پایبند هستیم که باعث بدست آوردن مشتری وفادار میشود، شرکت بیونهال تمامی محصولات خود را با ضمانت صددرصدی بی قید وشرط ارائه میکند.
  • همین امر سبب شده تا اعتماد و اطمینان قلبی شما عزیزان به همکاری با مجموعه ما فراهم گردد.
جهاد کشاورزی
کشاورزی و منابع طبیعی
موسسه تحقیقات گیاه پزشکی
سازمان فائو
اصلاح و تهیه نهال و بذر
سازمان غذا و دارو
کليه حقوق اين سايت متعلق به بیونهال می‌باشد. [ طراحی و راه اندازی سایت توسط عصر جدید ]

بیونهال