Slider

نهال زرد آلو بوداپیست


معرفی نهال زرد آلو بوداپیست

نهال زرد آلو بوداپیست Budapest apricot از گونه زرد آلو های پیوندی، اصلاح شده و دیررس میباشد که دل اکثر نواحی ایران خصوصا مناطق گرم و معتدل قابل کاشت میباشد. میوه نهال زرد آلو بودا پیست به رنگ نارنجی روشن بوده،گوشت آن سفت و آبداراست و از طعم ترش و شیرینی برخوردار میباشد، وزن میوه زرد آلو بوداپیست ۴۰ تا ۴۵ گرم میباشد و جزو ارقام نسبتا درشت است. از موارد مصرف زرد آلو بودا پیست میتوان به تازه خوری و خشکبار اشاره نمود. بسیار پربار و زودبازده میباشد .

نهال زرد آلو بوداپیست از کشور مجارستان سرچشمه میگیرد.

 


خرید نهال زردآلو بوداپیست Budapest apricot از مجموعه نهالستان بیونهال
بمدیریت مهندس مهران نجف زاده 
کلیه نهال های تولیدی این شرکت مطابق با استانداردهای جهانی می باشد ، بیونهال در ارائه خدمات و عرضه اصله نهال به مشتریانش بهترین نوع کیفیت را معرفی میکند.
شما میتوانید نهال زردآلو بوداپیست را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از شرکت بیونهال خریداری کنید.

 

نهال زرد آلو بوداپیست پس از کاشت باردهی خود را از سال دوم آغاز میکند و از سال پنجم ششم به توجیه اقتصادی میرسد. نهال زرد آلو برای رشد به خاک های شنی لومی نیاز دارد و در خاکهای سنگین و رسی رشد چندانی نخواهد داشت، دقت داشته باشید خاک باید دارای تهویه پذیری و زهکشی عالی باشد.



فواصل استاندارد برای کاشت نهال زرد آلو بوداپیست در زمین های بادخیز ۳×۴ یا ۳/۵×۴ و در زمین های صاف و هموار ۴×۴ یا ۶×۶ در نظر گرفته میشود، رعایت فاصله مناسب مزایای زیادی به دنبال دارد یکی از این مزایا تسهیل شدن برداشت محصول در فصل برداشت میباشد، مزایای دیگر عدم تداخل ریشه درختان درهمدیگر است و در آخر نور به اندازه کافی به ریشه تمامی درختان خواهد رسید .
میزان آبیاری درختان زرد آلو بسته عواملی مانند نوع خاک، نیاز درخت، اقلیم منطقه و میزان بارش منطقه متغیر است ولی طبق نظریه کارشناسان ۵۰۰۰ تا ۷۰۰۰ متر مکعب آب برای آبیاری درختان در طول سال کافیست.
زمان کوددهی درختان لغایت از پاییز تا زمستان قابل اجرا میباشد مقدار این آبیاری به ازای هرهکتار ۵ تا ۱۰ تن کود پوسیده دامی میباشد.
عملکرد درختان زرد آلو بوداپیست در بهترین شرایط خود در هر هکتار به ازای ۵۰۰ اصله درخت حدود ۳۵ تن خواهد بود و این رقم بسیار اقتصادی برای باغداران میباشد.
جوانه های درختان زرد آلو برای بیدار شدن از خواب زمستانه دارای نیاز سرمایی ۳۰۰ تا ۱۰۰۰ ساعت سرمای زیر ۷ درجه میباشند.

نهال زرد آلو در کل در مقابل سرما مقاومت متوسطی دارد پس برای کاشت در مناطق معتدل و گرم مناسب میباشند، این رقم زرد آلوی خوشرنگ در برابر گرمای شدید تابستانه تا دمای بیش از ۳۸ درجه سانتی گراد را میتواند تحمل کند.
نهال زرد آلو بوداپیست در شرایط ایده آل دارای ۲۵ تا ۳۰ سال عمر اقتصادی و مفید میباشد و در این مدت زمان شما میتوانید بهترین میوه را برداشت نمایید.
درختان میوه در سال به دونوبت هرس نیاز دارند یک نوبت در زمستان برای افزایش باردهی و کیفیت میوه و نوبت دیگر در تابستان برای حذف شاخ و برگ درخت و فرم دادن به آن انجام میشود.
از بیماری رایج بین درختان زرد آلو میتوان به شانکر باکتریایی اشاره نمود که با سمپاشی اصولی و هرس به موقع میتوانید از ابتلای درخت به این بیماری ها و آفات جلو گیری نمایید، نکته بسیار مهمی که باید ذکر شود حساسیت بسیار بالای نهال زرد آلو به ایجاد زخم است در واقع با ایجاد کوچکترین زخم روی تنه نهال موجب حمله آفات خواهد شد پس قبل از خرید نهال خود از سالم بودن آن اطمینان حاصل فرمایید.



مشخصات نهال زرد آلو بوداپیست

  • دسته: ارقام نهال زردآلو
  • زادگاه: مجارستان
  • زمان رسیدن میوه: اواسط تیر ماه
  • عمر اقتصادی: 35 سال
  • میزان آبیاری: 2 الی 3 لیتر در روز/ یکبار در هفته (تابستان)
  • تحمل سرما: منفی 25 الی 30 درجه
  • فواصل کاشت: 6×6/ 4×4/ 4×3
  • شروع باردهی : از سال دوم و سوم
  • پایه زردآلو : پایه وحشی
  • شکل رشد محصول: گرد
  • رنگ محصول: نارنجی با لکه های زرد
  • هسته: دارد
  •  فصل کاشت: اوایل آبان ماه تا اواخر اسفند ماه
  • باردهی: از سال دوم و سوم
  • نیاز سرمایی : 300 الی 1000 ساعت

 


مزایای خرید نهال زرد آلو بوداپیست از مجموعه نهالستان بیونهال

1_مشاوره رایگان در زمینه احداث باغات زردآلو

2_تضمین کیفیت محصول با ضمانت بازگشت کالا

3_قبول و ارسال سفارشات به تمام نقاط کشور

4_تبادل وانتقال فعالیت و تجربیات

5_روش های اصولی و علمی کاشت نهال زردآلو

6_عرضه نهال باکیفیت و تضمین عاری از آفات


 

خرید نهال

دیدگاه (0)

کسب رتبه 0 ستاره ، از 5 ستاره ، از مجموع 0 نظر ثبت شده
هنوز هیچ دیدگاهی ارسال نشده است.

ارسال دیدگاه

  1. ارسال دیدگاه به عنوان مهمان
امتیاز به این پست:
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک موقعیت شما
  • بیونهال مرجع تخصصی تولید، اصلاح نژاد و عرضه ارقام نهال مثمر و غیر مثمر، ارقام کشت بافت، واریته های کمیاب و لاکچری با رعایت کامل اصول فنی و علمی،
  • شرکت بیونهال با تکیه بر اعتماد مشتریانش توانسته یکی از مهم ترین و بزرگترین قطب ارائه خدمات و محصولات کشاورزی درسطح کشور باشد.
  • محصولاتی که ما تولید میکنیم بدلیل کیفیت کم نظیر آن در بازار بصورت یک انتخاب درست مطرح می شود. بزرگترین سرمایه ما اعتماد چندین ساله و رضایت مشتریان و احترام متقابل بین شرکت و مشتری می باشد.
  • ما همواره بر اصل اعتماد سازی پایبند هستیم که باعث بدست آوردن مشتری وفادار میشود، شرکت بیونهال تمامی محصولات خود را با ضمانت صددرصدی بی قید وشرط ارائه میکند.
  • همین امر سبب شده تا اعتماد و اطمینان قلبی شما عزیزان به همکاری با مجموعه ما فراهم گردد.
جهاد کشاورزی
کشاورزی و منابع طبیعی
موسسه تحقیقات گیاه پزشکی
سازمان فائو
اصلاح و تهیه نهال و بذر
سازمان غذا و دارو
کليه حقوق اين سايت متعلق به بیونهال می‌باشد. [ طراحی و راه اندازی سایت توسط عصر جدید ]

بیونهال