Slider

نهال زرشک ژولیانه


معرفی نهال زرشک ژولیانه

نهال زرشک ژولیانه، Julian barberry از خصوصیات درخت زرشک ژولیانه میتوان به پربار و پربازده بودن آن اشاره نمود. نهال زرشک ژولیانه به صورت درختچه هایی ۱ تا ۴ متری رشد میکند و همین امر موجب شده است برداشت محصول در فصل برداشت برای باغداران بسیار آسان گردد. برگ های درخت زرشک بیضی شکل میباشد،این برگ ها چرمی بوده و در حاشیه خود دارای دندانه و در برخی موارد خار دار و یا صاف هستند. نهال زرشک ژولیانه مقاومت بالایی در برابر اکثر ناسازگاری های محیطی دارد و نسبت به آب و هوا حساسیت چندانی از خود نشان نمیدهد. از دیگر خصوصیات نهال زرشک ژولیانه بازده اقتصادی آن میباشد، در واقع زرشک میوه ای بسیار گران قیمت و با ارزش است ،در واقع به دلیل ارزش بالای آن نوعی یاقوت محسوب میشود. نهال زرشک اکثرا از کشور های اروپایی و ایران سرچشمه میگیرد و در ایران طرفداران زیادی دارد.

 


خرید نهال زرشک ژولیانه Julian barberry از مجموعه نهالستان بیونهال
بمدیریت مهندس مهران نجف زاده
کلیه نهال های تولیدی این شرکت اصلاح شده و مطابق با استانداردهای جهانی می باشد ، بیونهال در ارائه خدمات و عرضه اصله نهال به مشتریانش بهترین نوع کیفیت را معرفی میکند ،
شما میتوانید نهال زرشک ژولیانه را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از شرکت بیونهال خریداری کنید.

 

زرشک ژولیانه از نظر رنگ،اندازه،طعم و شکل تفاوت چندانی با سایر ارقام زرشک ها ندارد و رنگ و طعم اکثریت آنها قرمز و ترش مزه میباشد. زرشک میوه ای بسیار پرخاصیت بوده و سرشار از انواع ویتامین ها و آهن میباشد و از همین رو از خواص درمانی و غذایی متعددی برخوردار است.



از زرشک برای تهیه آبمیوه، تهیه غذا و فراورده های دیگری بسیار استفاده میشود. برای داشتن باغی پرسود و درختانی باکیفیت و مرغوب قبل از کاشت نهال زرشک ژولیانه باید مواردی بسیاری‌مانند انتخاب خاک مناسب،آب و هوای مساعد ، فاصله درست بین نهال ها و ... رعایت شود،خاک مورد نظر شما باید سرشار از مواد مغذی ، املاح معدنی بوده و حاصلخیز باشد، همچنین باید خاک تهویه پذیری مناسب و رطوبت داشته باشد،خاکی که این خصوصیات را داشته باشد خاکهای شنی رسی میباشند، دقت داشته باشید خاک خود را قبل از کاشت نهال به خوبی زهکشی نمایید تا درختان رشد چشمگیری داشته باشند.

رعایت فاصله مناسب بین نهال های زرشک ژولیانه از اهمیت ویژه ای برخوردار است ،فاصله بر اساس نوع خاک و شیب زمین تعیین میگردد، در زمین های غیر مسطح و شیب دار ۳×۴ متر و در زمین های صاف و هموار ۴×۴ متر یا ۵×۵ متر تعیین میگردد.
آبیاری منظم و به موقع در رشد و عملکرد درختان زرشک ژولیانه بسیار موثر میباشد، آبیاری باید با توجه به اقلیم منطقه، نوع آب و هوا و نوع خاک تعیین گردد، نحوه آبیاری درختان زرشک در ماه های سرد هر ۱۵ روز یکبار و در ماه های گرم هر هفته یکبار میباشد.
کوددهی به موقع و تغذیه مناسب یکی از نیازهای اساسی درختان زرشک است، میزان کوددهی درختان زرشک ژولیانه در هرهکتار ۵ تن کود پوسیده دامی میباشد، زمان کوددهی از پاییز تا زمستان قابل اجرا است.

درختان زرشک ژولیانه در آب و هوای مساعد و نوع پرورش مناسب در هر هکتار عملکردی بیش از ۲۰۰۰ کیلو گرم خواهد داشت .
درخت زرشک برای کاشت درمناطق معتدل و نیمه گرمسیری مناسب است و در این مناطق رشد بهتر و عملکرد بهینه تری خواهد داشت.
یکی از نیازهای درخت زرشک ژولیانه نور آفتاب به مقدار کافی است و درخت باید در روز ساعات مشخصی از نور آفتاب بهره مند شود تا زرشک های مرغوب و باکیفیت تولید نماید.
نکات مهمی که باغداران قبل از خرید نهال باید به آن دقت کنند سالم بودن تنه نهال است، قبل از خرید نهال دقت داشته باشید تنه آن خمیدگی ، شکستگی یا خراش نداشته باشد و ریشه آن نباید سفیدک، آفت یا هرنوع شکستگی داشته باشد ، پس قبل از خرید نهال مورد نظر حتما از سالم بودن آن اطمینان حاصل فرمایید .
مسئله مهم دیگری که در ثمردهی نهال زرشک ژولیانه تاثیر دارد این است که نهال را باید هنگامی که خواب است از خاک بیرون کشید و هنگامی که خواب است در خاک گذاشت.
اگر شرایط نگهداری و آب و هوای نهال زرشک ژولیانه مناسب باشد بیش از ۴۰ سال عمر اقتصادی خواهدداشت و شما در این مدت زمان میتوانید بهترین نوع زرشک را برداشت نمایید.
از دیگر خصوصیات نهال زرشک ژولیانه مقاومت آن در مقابل انواع آفات و بیماری ها میباشد،با این حال سمپاشی اصولی و هرس کردن یکی از بهترین کارها برای دفع آفات از درختان میباشد.



مشخصات نهال زرشک ژولیانه

  • دسته: ارقام نهال زرشک
  • زادگاه: اروپا _ ایران
  • عمر اقتصادی: 40 سال
  •  زمان رسیدن میوه: اواسط شهریور
  • طعم میوه : ترش
  • میزان آبیاری:  7 تا 15 روز یک بار 
  •  فواصل کاشت: 3×4/ 4×4/ 4×5
  • شروع باردهی : از سال اول
  • شکل رشد محصول: دانه های ریز (پربار)
  • رنگ محصول: قرمز
  • هسته: دارد
  •  فصل کاشت: اواسط اسفند تا اواخر اسفند ماه

 


مزایای  خرید نهال زرشک ژولیانه از مجموعه نهالستان بیونهال

 1_مشاوره رایگان در زمینه احداث باغات زرشک

 2_تضمین کیفیت محصول با ضمانت بازگشت کالا

 3_قبول و ارسال سفارشات به تمام نقاط کشور

 4_تبادل وانتقال فعالیت و تجربیات

 5_روش های اصولی و علمی کاشت نهال زرشک

 6_عرضه نهال باکیفیت و تضمین عاری از آفات


 

خرید نهال

دیدگاه (0)

کسب رتبه 0 ستاره ، از 5 ستاره ، از مجموع 0 نظر ثبت شده
هنوز هیچ دیدگاهی ارسال نشده است.

ارسال دیدگاه

  1. ارسال دیدگاه به عنوان مهمان
امتیاز به این پست:
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک موقعیت شما
  • بیونهال مرجع تخصصی تولید، اصلاح نژاد و عرضه ارقام نهال مثمر و غیر مثمر، ارقام کشت بافت، واریته های کمیاب و لاکچری با رعایت کامل اصول فنی و علمی،
  • شرکت بیونهال با تکیه بر اعتماد مشتریانش توانسته یکی از مهم ترین و بزرگترین قطب ارائه خدمات و محصولات کشاورزی درسطح کشور باشد.
  • محصولاتی که ما تولید میکنیم بدلیل کیفیت کم نظیر آن در بازار بصورت یک انتخاب درست مطرح می شود. بزرگترین سرمایه ما اعتماد چندین ساله و رضایت مشتریان و احترام متقابل بین شرکت و مشتری می باشد.
  • ما همواره بر اصل اعتماد سازی پایبند هستیم که باعث بدست آوردن مشتری وفادار میشود، شرکت بیونهال تمامی محصولات خود را با ضمانت صددرصدی بی قید وشرط ارائه میکند.
  • همین امر سبب شده تا اعتماد و اطمینان قلبی شما عزیزان به همکاری با مجموعه ما فراهم گردد.
جهاد کشاورزی
کشاورزی و منابع طبیعی
موسسه تحقیقات گیاه پزشکی
سازمان فائو
اصلاح و تهیه نهال و بذر
سازمان غذا و دارو
کليه حقوق اين سايت متعلق به بیونهال می‌باشد. [ طراحی و راه اندازی سایت توسط عصر جدید ]

بیونهال