Slider

نهال زرشک کراتاجینا


معرفی نهال زرشک کراتاجینا

نهال زرشک کراتاجینا Barberry Crataegina از ارقام پیوندی میباشد. شاخه های نهال زرشک کراتاجینا در سال اول قرمز روشن تا قهوه ای مایل به قرمز است و بعد ها رنگ آنها به قهوه ای تیره تغییر خواهد کرد. این رقم نهال برگ های نوک تیز و بیضی شکل دارد. نهال زرشک کراتاجینا به صورت درختچه ای ۲ الی ۳ متری رشد میکند و میوه زرشک آن روی شاخه های جوان بیشتر تولید میشود. نهال زرشک کراتاجینا با نام دیگر زرشک جنگلی معروف است. درخت زرشک کارتاجینا دارای خارهای بلندی است. خاستگاه اصلی این رقم زرشک باکیفیت کشور اروپا میباشد.

 


خرید نهال زرشک کراتاجینا Barberry Crataegina از مجموعه نهالستان بیونهال
بمدیریت مهندس مهران نجف زاده
کلیه نهال های تولیدی این شرکت اصلاح شده و مطابق با استانداردهای جهانی می باشد ، بیونهال در ارائه خدمات و عرضه اصله نهال به مشتریانش بهترین نوع کیفیت را معرفی میکند ،
شما میتوانید نهال زرشک کراتاجینا را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از شرکت بیونهال خریداری کنید.

 

رنگ‌ میوه آن قرمز تیره‌ بوده ،طعم آن بسیار ترش و خوشمزه میباشد، زرشک میوه ای پرخاصیت و سرشار از ویتامین های مختلف است و خواص درمانی و غذایی بسیاری دارد خصوصا برای مشکلات کبد بسیار مفید میباشد. از زرشک برای انواع غذاهای خوشمزه و آبمیوه بسیار استفاده میشود و محصولی تجاری ، گران قیمت بوده و در بازار از ارزش بالایی برخوردار میباشد.



برای داشتن باغی پرمحصول و درختانی پربار قبل از کاشت نهال میوه باید مواردی بسیاری‌ مانند انتخاب خاک مناسب،آب و هوای مناسب ، رعایت فاصله درست و ... رعایت شود،خاک مورد نظر شما باید سرشار از مواد مغذی بوده و حاصلخیز باشد، همچنین باید خاک تهویه پذیری مناسب و رطوبت داشته باشد،خاکی که این خصوصیات را داشته باشد خاکهای شنی رسی میباشند، دقت داشته باشید خاک خود را قبل از کاشت به خوبی زهکشی نمایید.
رعایت فاصله مناسب بین نهال های زرشک از اهمیت ویژه ای برخوردار است ،فاصله بر اساس نوع خاک و شیب زمین تعیین میگردد، در زمین های غیر مسطح و شیب دار ۳×۴ متر و در زمین های صاف و هموار ۴×۴ متر یا ۵×۵ متر تعیین میگردد.
آبیاری منظم در رشد و عملکرد درختان زرشک بسیار موثر میباشد، آبیاری باید با توجه به اقلیم منطقه، نوع آب و هوا و نوع خاک تعیین گردد،نحوه آبیاری درختان زرشک در ماه های سرد هر ۱۵ روز یکبار و در ماه های گرم هر هفته یکبار میباشد.
کوددهی و تغذیه یکی از نیازهای اساسی درختان است، میزان کوددهی درختان زرشک کراتاجینا در هرهکتار ۵ تن کود پوسیده دامی میباشد.
نهال زرشک کراتاجینا پس از کاشت تا مدت زمان مشخصی ثمردهی نخواهد داشت و هنگامی که مدت زمانی گذشت و درخت بالغ شد عملکرد درختان زرشک کراتاجینا به ۳۰۰۰ کیلو گرم در هرهکتار خواهد رسید و پس از آن درختان شما سودده خواهد بود و میتوانید سود فراوانی از نهال زرشک کراتاجینا کسب نمایید.
درخت زرشک برای کاشت درمناطق معتدل و نیمه گرمسیری مناسب است و در این مناطق رشد بهتر و عملکرد بهینه تری خواهد داشت.

یکی از نیازهای درخت زرشک کراتاجینا نور آفتاب به مقدار نیاز است و درخت باید در روز ساعات مشخصی از نور آفتاب بهره مند شود تا زرشک های خوشمزه و باکیفیت تولید نماید.
نکات مهمی که باغداران قبل از خرید نهال باید به آن دقت کنند سالم بودن تنه نهال است، قبل از خرید نهال دقت داشته باشید تنه آن خمیدگی ، شکستگی یا خراش نداشته باشد و ریشه آن نباید سفیدک، آفت یا هرنوع شکستگی داشته باشد ، پس قبل از خرید نهال مورد نظر حتما از سالم بودن آن اطمینان حاصل فرمایید .
مسئله مهم دیگری که در ثمردهی نهال زرشک کراتاجینا تاثیر دارد این است که نهال را باید هنگامی که خواب است از خاک بیرون کشید و هنگامی که خواب است در خاک گذاشت.
اگر شرایط نگهداری و آب و هوای نهال زرشک کراتاجینا مناسب باشد بیش از ۴۰ سال عمر اقتصادی خواهد و شما در این مدت زمان میتوانید بهترین نوع زرشک را برداشت نمایید.
زرشک کراتاجینا به صورت دسته جمعی روی شاخه های درخت رشد میکند.
نهال زرشک کراتاجینا در مقابل انواع آفات و بیماری ها مقاومت بسیاری دارد،با این حال سمپاشی اصولی و هرس کردن یکی از بهترین کارها برای دفع آفات از درختان میباشد.



مشخصات نهال زرشک کراتاجینا

  • دسته: ارقام نهال زرشک
  • زادگاه: اروپا
  • عمر اقتصادی: 40 سال
  •  زمان رسیدن میوه: اواسط شهریور
  • طعم میوه : ترش
  • میزان آبیاری:  7 تا 15 روز یک بار 
  •  فواصل کاشت: 4×4
  • شروع باردهی : از سال اول
  • شکل رشد محصول: دانه های نسبتا ریز (پربار)
  • رنگ محصول: قرمز
  • هسته: دارد
  •  فصل کاشت: اواسط اسفند تا اواخر اسفند ماه

 


مزایای  خرید نهال زرشک کراتاجینا از مجموعه نهالستان بیونهال

 1_مشاوره رایگان در زمینه احداث باغات زرشک

 2_تضمین کیفیت محصول با ضمانت بازگشت کالا

 3_قبول و ارسال سفارشات به تمام نقاط کشور

 4_تبادل وانتقال فعالیت و تجربیات

 5_روش های اصولی و علمی کاشت نهال زرشک

 6_عرضه نهال باکیفیت و تضمین عاری از آفات


 

خرید نهال

دیدگاه (0)

کسب رتبه 0 ستاره ، از 5 ستاره ، از مجموع 0 نظر ثبت شده
هنوز هیچ دیدگاهی ارسال نشده است.

ارسال دیدگاه

  1. ارسال دیدگاه به عنوان مهمان
امتیاز به این پست:
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک موقعیت شما
  • بیونهال مرجع تخصصی تولید، اصلاح نژاد و عرضه ارقام نهال مثمر و غیر مثمر، ارقام کشت بافت، واریته های کمیاب و لاکچری با رعایت کامل اصول فنی و علمی،
  • شرکت بیونهال با تکیه بر اعتماد مشتریانش توانسته یکی از مهم ترین و بزرگترین قطب ارائه خدمات و محصولات کشاورزی درسطح کشور باشد.
  • محصولاتی که ما تولید میکنیم بدلیل کیفیت کم نظیر آن در بازار بصورت یک انتخاب درست مطرح می شود. بزرگترین سرمایه ما اعتماد چندین ساله و رضایت مشتریان و احترام متقابل بین شرکت و مشتری می باشد.
  • ما همواره بر اصل اعتماد سازی پایبند هستیم که باعث بدست آوردن مشتری وفادار میشود، شرکت بیونهال تمامی محصولات خود را با ضمانت صددرصدی بی قید وشرط ارائه میکند.
  • همین امر سبب شده تا اعتماد و اطمینان قلبی شما عزیزان به همکاری با مجموعه ما فراهم گردد.
جهاد کشاورزی
کشاورزی و منابع طبیعی
موسسه تحقیقات گیاه پزشکی
سازمان فائو
اصلاح و تهیه نهال و بذر
سازمان غذا و دارو
کليه حقوق اين سايت متعلق به بیونهال می‌باشد. [ طراحی و راه اندازی سایت توسط عصر جدید ]

بیونهال