Slider

نهال سیب جوناگلد

 


معرفی نهال سیب جوناگلد

نهال سیب جوناگلد (junagold apple)  پایه رویشی گلدانی از ارقام سیب پیوندی بوده،این سیب از انواع نهال سیب اصلاح شده و پر محصول بوده که از سال اول کاشت به بار مینشیند.

درخت سیب جوناگلد توسط شبکه سراسری تولید و عرضه نهال مورد تحقیق و بررسی قرار گرفت و در ایران به بازار نهال ایران توسط مرکز تحقیقاتی و پژوهشی اصلاح بذر و نهال و سازمان جهاد کشاورزی معرفی گردید و از آن پس در مجموعه بیونهال مورد تکثیر و عرضه قرار گرفت.

برای توضیحات بیشتر و خرید نهال سیب جوناگلد به ادامه مطلب بپردازید.

 


خرید نهال سیب جوناگلد از مجموعه نهالستان بیونهال
بمدیریت مهندس مهران نجف زاده 
کلیه نهال های تولیدی این شرکت مطابق با استانداردهای جهانی می باشد ، بیونهال در ارائه خدمات و عرضه اصله نهال به مشتریانش بهترین نوع کیفیت را معرفی میکند.
شما میتوانید نهال سیب جوناگلد را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از شرکت بیونهال خریداری کنید.

 

نهال سیب جوناگلد زودبازده با توجه به شرایط اقلیمی مناسب و نگهداری بهینه از سال اول کاشت به بارآوری محصول میرسد، شایان ذکر است باغداران سیب میبایست کلیه محصولات را در سال اول کاشت نهال از درخت سیب جدا نمایند زیرا عدم توجه به این مهم باعث عدم رشد نهال سیب پیوندی در سال اول خواهد بود.



نهال سیب جوناگلد اصلاح شده مناسب کاشت برای احداث باغات سیب میباشد،سیب اصلاح شده ی جوناگلد مقاومت بسیار عالی نسبت به آفات و بیماریهای سیب دارد و از طرفی محصول تولید گردیده از این درخت سیب تجاری و بازار پسند می باشد.

درخت سیب جوناگلد زودبازده از سال اول کاشت به بار مینشیند و سیب زودبازده در سال پنجم کاشت به توجیه اقتصادی رسیده و عملکرد سیب جوناگلد اصلاح شده در هر هکتار در حدود ۷۰ تن گزارش گردیده است.

گرده افشان مناسب سیب جوناگلد در باغات سیب بصورت کاشت هر ۱۰ اصله نهال سیب جوناگلد یک اصله گرده افشان مناسب از ارقام نهال سیب کاشت می گردد.

میزان آبیاری درخت سیب جوناگلد در فصول مختلف سال و شرایط اقلیمی و آب و هوایی متغیر است،بهینه آنست که به ازای هر روز از فصول بهار دو لیتر و برای فصل های تابستان در ازای هر روز ۳ لیتر آب در نظر گرفته شود.

زمان کوددهی درخت سیب جوناگلد پیوندی از اواسط پاییز لغایت اواخر زمستان قابل اجراست و میزان کوددهی سیب جوناگلد در هر هکتار ۵ تن کود پوسیده دامی تعیین می گردد.

فاصله ی کاشت درخت سیب جوناگلد در زمینهای باشیب ملایم و مناطق بادگیر بصورت ۴×۴ و ۵×۴ متر کاشت می گردد شایان ذکر است در اراضی مسطح این فاصله بصورت ۵×۵ و ۶×۵ متر کاشت می گردد.

نهال سیب جوناگلد مقاوم به سرما نسبت به ارقام سیب سنتی و ایرانی از ارتفاع خیلی کمتری بوده و این محصول بدلیل جوناگلد بودن سیب مورد توجه کلیه باغداران سیب میباشد از طرفی این مزیت باعث گردیده که هزینه های برداشت محصول سیب بصورت چشمگیری تقلیل یابد.



مشخصات نهال سیب جوناگلد

  • زادگاه: آمریکا
  • فاصله کاشت: 4×4/ 5×4
  •  عمر اقتصادی: 40 سال
  • شکل میوه: گرد ، صورتی و زرد رنگ
  • قدرت رشد درخت: 3 الی 6 متر
  • شروع به محصول دهی: از سال اول
  • وزن میوه: 150 تا 160 گرم
  • حداکثر عملکرد میوه در هکتار: 70تن در هکتار
  • مدت آبیاری: 5 الی 6 هزار متر مکعب آب
  • مقاومت در برابر آفت: مقاوم
  • گرده افشان: با حشرات و باد

 


مزایای  خرید نهال سیب جوناگلد از مجموعه نهالستان بیونهال

1_مشاوره رایگان در زمینه احداث باغات سیب

2_تضمین کیفیت محصول با ضمانت بازگشت کالا،

3_قبول و ارسال سفارشات به تمام نقاط کشور

4_تبادل و انتقال فعالیت و تجربیات

5_روش های اصولی و علمی کاشت نهال سیب

6_عرضه نهال باکیفیت و تضمین عاری از آفات


 

خرید نهال

دیدگاه (0)

کسب رتبه 0 ستاره ، از 5 ستاره ، از مجموع 0 نظر ثبت شده
هنوز هیچ دیدگاهی ارسال نشده است.

ارسال دیدگاه

  1. ارسال دیدگاه به عنوان مهمان
امتیاز به این پست:
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک موقعیت شما
  • بیونهال مرجع تخصصی تولید، اصلاح نژاد و عرضه ارقام نهال مثمر و غیر مثمر، ارقام کشت بافت، واریته های کمیاب و لاکچری با رعایت کامل اصول فنی و علمی،
  • شرکت بیونهال با تکیه بر اعتماد مشتریانش توانسته یکی از مهم ترین و بزرگترین قطب ارائه خدمات و محصولات کشاورزی درسطح کشور باشد.
  • محصولاتی که ما تولید میکنیم بدلیل کیفیت کم نظیر آن در بازار بصورت یک انتخاب درست مطرح می شود. بزرگترین سرمایه ما اعتماد چندین ساله و رضایت مشتریان و احترام متقابل بین شرکت و مشتری می باشد.
  • ما همواره بر اصل اعتماد سازی پایبند هستیم که باعث بدست آوردن مشتری وفادار میشود، شرکت بیونهال تمامی محصولات خود را با ضمانت صددرصدی بی قید وشرط ارائه میکند.
  • همین امر سبب شده تا اعتماد و اطمینان قلبی شما عزیزان به همکاری با مجموعه ما فراهم گردد.
جهاد کشاورزی
کشاورزی و منابع طبیعی
موسسه تحقیقات گیاه پزشکی
سازمان فائو
اصلاح و تهیه نهال و بذر
سازمان غذا و دارو
کليه حقوق اين سايت متعلق به بیونهال می‌باشد. [ طراحی و راه اندازی سایت توسط عصر جدید ]

بیونهال