Slider

نهال شلیل استارک سان گلد


معرفی نهال شلیل استارک سان گلد

شلیل استارک سان گلد Stark Sun Gold Nectarine بسیار پر میوه و زردرس است این نهال به دلیل داشتن رشد بالا نوعی درخت شلیل خوب شناخته میشود این نوع نهال به صورت اصلاح شده از نهال های وارداتی است و به صورت پیوندی با استقاده از بهترین بذرهای این شلیل تولید و عرضه میشود .میوه آن به صورت گرد است و عمر اقتصادی آن 12 سال میباشد .

منشا اصلی آن کشور امریکا میباشد .

نهال شلیل استارک سان گلد یکی از گونه های تجاری و با کیفیت درخت شلیل است. خاستگاه این نهال کشور آمریکا می باشد اما امروزه در بیشتر کشورها از جمله ایران به وفور کشت می شود. یکی از مزیت های رقم شلیل استارک سان گلد مقاومت نسبی در برابر سرما است. این نهال از عمر مفید 12 تا 15 ساله برخوردار است و از سال دوم کشت به بار می نشیند. همچنین به علت کیفیت بالا و طعم مطبوع میوه، بازارپسندی بالایی دارد. اگر قصد خرید نهال شلیل دارید، با توجه به مزیت های بارز این رقم، خرید نهال شلیل استارک سان گلد انتخاب هوشمندانه ای است.

 


خرید نهال شلیل استارک سان گلد Stark Sun Gold Nectarine از مجموعه نهالستان بیونهال
بمدیریت مهندس مهران نجف زاده 
کلیه نهال های تولیدی این شرکت مطابق با استانداردهای جهانی می باشد ، بیونهال در ارائه خدمات و عرضه اصله نهال به مشتریانش بهترین نوع کیفیت را معرفی میکند.
شما میتوانید نهال شلیل استارک سان گلد را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از شرکت بیونهال خریداری کنید.

 

 این درخت به 2.5 تا 7.5 متر مکعب آب نیاز دارد تا بتواند نیازهای آبی‌اش را برطرف کند؛ در آبیاری درخت زیاده روی نکنید زیرا ضرر زیادی به نهال زده خواهد شد و ممکن است رشد آن را مختل کند. آفات تاثیر زیادی را بر روی رشد درختان خواهند گذاشت؛ برخی از نهال‌ها وجود دارند که در صورت زخمی شدن، به راحتی مورد حمله شدید آفات قرار می‌گیرند؛ در این حالت باید حتما سمپاشی انجام شود.



کاشت و پرورش نهال شلیل استارک سان گلد

نهال شلیل استارک سان گلد در مناطق معتدل، نیمه سردسیر و کوهستانی به خوبی رشد میکند. برگهای این رقم به صورت کشیده و بیضی شکل می باشند و شکوفه ها دارای رنگ های متنوع سفید، صورتی و قرمز می باشند. خاکهای دارای بافت متوسط با زهکشی و تهویه ی مناسب، برای کشت شلیل استارک سان گلد ایده آل می باشد. همچنین در زمین های مسطح برای رشد هر چه بهتر، باید بین هر نهال با نهال دیگر فاصله ی کشت 3 متری را رعایت کرد.

نهال شلیل استارک سان گلد جزو ارقام دیرگل محسوب میشود از این رو، در برابر سرمای بهاره آسیب کمتری می بیند. نیاز آبیاری این نهال برابر 10 لیتر در هفته می باشد.

میوه نهال شلیل استارک سان گلد

نهال شلیل استارک سان گلد در دسته ی میوه های تابستانی قرار می گیرد و از سرعت رشد بالا و باردهی قابل توجهی برخوردار است. این گونه از جمله ارقام زودرس به حساب آمده و گلدهی آن از اواخر فروردین ماه آغاز میشود. میوه های این رقم در اواخر تیرماه رسیده شده و در اوایل مرداد قابل برداشت هستند. شلیل استارک سان گلد دارای ظاهری گرد، رنگی تلفیق یافته از زرد و قرمز و بافت گوشتی آبدار و شیرین به رنگ زرد می باشد.

برای  خرید نهال شلیل استارک می توانید با مجموعه نهالستان بیونهال تماس حاصل فرمایید.

آفات شلیل استارک سان گلد :در اثر تغذیه این آفت اختلال فیزیولوژیکی در سلول‌ها و بافت‌های برگ ایجاد شده و برگ به حالت لوله‌ای درمی‌آید که در داخل آن کلونی‌های حشره یافت می‌شود. این تغییر شکل باعث می‌شود تا خسارت دوم آفت به گیاه که همان کاهش سطح فتوسنتزکننده گیاه است حادث شود. این آفت با تولید ماده‌ای شیرین و چسبناک به نام عسلک که در واقع ماده دفعی شته است، باعث ایجاد لایه‌ای چسبنده روی اندام‌های گیاهی شده که خود می‌تواند سبب جذب گردوخاک و حتی رشد پاتوژن‌های ثانویه نظیر قارچ‌ها شود. 

 مقاومت شلیل نسبت به سرما مناسب است، به طوری که سرمای منفی 21 درجه می تواند برای آن مضر باشد. با این حال سرمای یکباره (هر چند کم هم باشد) می تواند باعث خشک شدن جوانه ها و شاخه های جوان شود.

شلیل به حدود 400 تا 1000 ساعت دمای زیر 7 درجه سانتی گراد برای خروج از سرمای زمستانه نیازمند است. مقاومت شلیل به گرمای تابستان هم مانند سرمای زمستان خوب است. میوه های این درخت در گرمای تابستان کیفیت بهتری خواهند داشت.



مشخصات نهال شلیل استارک سان گلد

  • دسته: ارقام نهال شلیل
  • زادگاه: امریکا
  • عمر اقتصادی: 12/15 سال
  • باردهی از سال دوم
  • میزان باردهی: 35 تن در هکتار
  • شکل میوه: گرد/ قرمز/ گونه زرد
  • شریک جنسی (گرده افشان): خود بارور
  • میزان آبیاری: ۱۰ لیتر در هفته
  • مقاومت به سرما: دمای 30/25 درجه زیر صفر
  • نوع مصرف: تازه خوری
  • پایه: Gf /Gn/ آلو وحشی/ شفتالو
  • فاصله کاشت: 3/3
  • انبارداری: 4 ماه
  • تحمل خشکی: سرما و خشکی
  • گلدهی:  اواخر فروردین ماه 
  • زمان رسیدن: اواخر تیر

 

مزایای  خرید نهال شلیل استارک سان گلد از مجموعه نهالستان بیونهال

1_مشاوره رایگان در زمینه احداث باغات شلیل

2_تضمین کیفیت محصول با ضمانت بازگشت کالا،

3_قبول و ارسال سفارشات به تمام نقاط کشور

4_تبادل وانتقال فعالیت و تجربیات،

5_روش های اصولی و علمی کاشت نهال شلیل

6_عرضه نهال باکیفیت و تضمین عاری از آفات


 

خرید نهال

دیدگاه (0)

کسب رتبه 0 ستاره ، از 5 ستاره ، از مجموع 0 نظر ثبت شده
هنوز هیچ دیدگاهی ارسال نشده است.

ارسال دیدگاه

  1. ارسال دیدگاه به عنوان مهمان
امتیاز به این پست:
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک موقعیت شما
  • بیونهال مرجع تخصصی تولید، اصلاح نژاد و عرضه ارقام نهال مثمر و غیر مثمر، ارقام کشت بافت، واریته های کمیاب و لاکچری با رعایت کامل اصول فنی و علمی،
  • شرکت بیونهال با تکیه بر اعتماد مشتریانش توانسته یکی از مهم ترین و بزرگترین قطب ارائه خدمات و محصولات کشاورزی درسطح کشور باشد.
  • محصولاتی که ما تولید میکنیم بدلیل کیفیت کم نظیر آن در بازار بصورت یک انتخاب درست مطرح می شود. بزرگترین سرمایه ما اعتماد چندین ساله و رضایت مشتریان و احترام متقابل بین شرکت و مشتری می باشد.
  • ما همواره بر اصل اعتماد سازی پایبند هستیم که باعث بدست آوردن مشتری وفادار میشود، شرکت بیونهال تمامی محصولات خود را با ضمانت صددرصدی بی قید وشرط ارائه میکند.
  • همین امر سبب شده تا اعتماد و اطمینان قلبی شما عزیزان به همکاری با مجموعه ما فراهم گردد.
جهاد کشاورزی
کشاورزی و منابع طبیعی
موسسه تحقیقات گیاه پزشکی
سازمان فائو
اصلاح و تهیه نهال و بذر
سازمان غذا و دارو
کليه حقوق اين سايت متعلق به بیونهال می‌باشد. [ طراحی و راه اندازی سایت توسط عصر جدید ]

بیونهال