Slider

نهال پسته شاه پسند


معرفی نهال پسته شاه پسند

پسته شاه پسند از اراقم اصلاح شده پیوندی میباشد این رقم از سومین سال کاشت شروع به باردهی میکند میوه آن به صورت خوشه ای بوده و پربار میباشد یکی از ارقام پر محصول در درختان پسته میباشد . این نهال دارای میوه بادامی شکل میباشد .

منشا اصلی آن ایرانی بوده و در شهر دامغان کشت میشود .

نهال پسته شاه پسند از جمله ارقام تجاری، صادراتی و بازار پسند درخت پسته می باشد. این نهال جزو ارقام بسیار پرطرفدار پسته به حساب آمده و خاستگاه آن شهر دامغان است. پسته شاه پسند از جمله ارقام درجه یک و بسیار با کیفیت پسته محسوب می شود. این رقم از نرخ کشت بالایی به خصوص در شهر دامغان و رفسنجان برخوردار است.

اگر قصد خرید نهال پسته دارید، خرید نهال پسته شاه پسند به جهت کیفیت فوق العاده بالای محصول، یکی از بهترین انتخاب ها می باشد.

 


خرید نهال پسته شاه پسند از مجموعه نهالستان بیونهال
بمدیریت مهندس مهران نجف زاده 
کلیه نهال های تولیدی این شرکت مطابق با استانداردهای جهانی می باشد ، بیونهال در ارائه خدمات و عرضه اصله نهال به مشتریانش بهترین نوع کیفیت را معرفی میکند.
شما میتوانید نهال پسته شاه پسند را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از شرکت بیونهال خریداری کنید.

 

پسته شاه پسند ایرانی از کشت شده های شهر دامغان با کیفیت عالی و مرغوب از این مرکز به خریداران عزیز در سراسر ایران عرضه می شود. پسته شاه پسند جزو ارقام تجاری محسوب می شود و دارای شکل بادامی می باشد این نوع پسته یکی از پسته های بسیار مرغوب شهرستان دامغان می باشد که جزو ارقام درجه ۱ حساب می شود.



کاشت و پرورش نهال پسته شاه پسند

نهال پسته شاه پسند از جمله ارقام زود گل به حساب می آید. جوانه های این نهال در اواخر اسفندماه متورم شده و گلدهی آن در اوایل فروردین آغاز می شود. این نهال از قدرت رشد متوسطی برخوردار بوده و عموماً به صورت نیمه عمودی رشد میکند. از آنجایی که دریافت نور کافی برای رشد مناسب نهال های پسته امری ضروری است، باید در رعایت فواصل کاشت بین نهال ها دقت کرد. فاصله کاشت مناسب جهت کشت نهال پسته شاه پسند 3 در 4 متر می باشد. خاک های مرطوب و با زهکشی مطلوب برای کشت پسته شاه پسند مناسب می باشد. نیاز آبیاری این نهال در فصل بهار برابر 2 لیتر در روز بوده و در فصل تابستان به 3 لیتر در روز افزایش می یابد.

میوه نهال پسته شاه پسند

نهال پسته شاه پسند جزو ارقام متوسط رس محسوب می شود و عمر مفیدی در حدود ۵۰ سال دارد. باردهی این نهال از سال سوم آغاز شده و در شروع باردهی هر نهال حدود ۳ کیلوگرم پسته تولید میکند. با گذشت زمان و بلوغ نهال ها، میزان تولید محصول تا ۷ تن در هکتار نیز افزایش می یابد. مغز پسته شاه پسند در اواخر تیرماه به تکامل رشدی رسیده و در اواسط شهریور قابل برداشت است. میوه های این رقم ظاهری بادامی شکل و کشیده داشته و پوست استخوانی آن، نازک و به رنگ کرم تیره است. مغز آن نیز سبز کم رنگ با پوسته ای به رنگ بنفش می باشد که طعم و کیفیت فوق العاده مطبوعی دارد.

برای  خرید نهال پسته شاه پسند می توانید با مجموعه نهالستان بیونهال تماس حاصل فرمایید.

گلدهی و میوه نهال درخت پسته شاه پسند نوعی زودگل بوده و دارای میوه پربار میباشد این نوع رقم مناسب برای باغات بزرگ میباشد بسیار مقروه به صرفه هست از سال سوم شروع به باردهی میکند. از نظر اقتصادی دارای اهمیت بسیاربوده و بیشتر میوه آن نوعی صادراتی میباشد .پسته یکی از آجیل های مورد علاقه ایرانیان است. این دانه مغذی حاوی چربی های سالم ، پروتئین ، فیبر ، فسفر ، مس و منگنزاست.

پسته شاه پسند از جمله خشکبار هایی است که به دلیل داشتن طعم ایده ال توانسته بسیاری را مجذوب خود نماید و از جمله خشکبار های پرطرفدار به حساب می آید. در این میان نمونه های فندقی به دلیل داشتن مرغوبیت بسیار بالا، توانسته جایگاه ویژه ای در بازار های داخلی از آن خود سازد.

از آفات درختان پسته میتوان به دو گونه حشره کامل به رنگ سبز و دارای لکه سفید در انتهای سپرچه است. دارای ۵ سن پورگی و ۳ تا ۵ نسل در نسل می‌باشند. زمستان گذرانی به صورت حشرات کامل و قهوه‌ای رنگ و در مناطق کوهستانی در زیر انواع بوته‌های وحشی نظیر اسپند، شور، درمنه، قیچ و غیره می‌باشد.



مشخصات نهال پسته شاه پسند

  • کشور سازنده: ایران _ دامغان
  • فاصله کاشت: بین درختان 3/4 متر، بین ردیف ها 6/7
  • عمر اقتصادی: 50 سال
  • قدرت رشد درخت: بالا
  • شکل مدوه: خوشه ای با دانه های کوچک
  • وزن میوه: 5گرم
  • رنگ مغز میوه: مغز سبز روشن و درشت
  • ضخامت پوست چوبی: پوست تقریبا نازک
  • مقاومت در برابر آفات: دارای مقاومت بالا
  • شروع به محصول دهی: از 3 سالگی
  • نیاز کودی: کود 10-10-10 دارای مواد معزنی و ارگانیک مانند ازت، فسفر، پتاس، کلسیم، آهن و منیزیم

 


مزایای خرید نهال پسته شاه پسند از مجموعه نهالستان بیونهال

1_مشاوره رایگان در زمینه احداث باغات توت

2_تضمین کیفیت محصول با ضمانت بازگشت کالا

3_قبول و ارسال سفارشات به تمام نقاط کشور

4_تبادل وانتقال فعالیت و تجربیات

5_روش های اصولی و علمی کاشت نهال توت

6_عرضه نهال باکیفیت و تضمین عاری از آفات


 

خرید نهال

دیدگاه (0)

کسب رتبه 0 ستاره ، از 5 ستاره ، از مجموع 0 نظر ثبت شده
هنوز هیچ دیدگاهی ارسال نشده است.

ارسال دیدگاه

  1. ارسال دیدگاه به عنوان مهمان
امتیاز به این پست:
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک موقعیت شما
  • بیونهال مرجع تخصصی تولید، اصلاح نژاد و عرضه ارقام نهال مثمر و غیر مثمر، ارقام کشت بافت، واریته های کمیاب و لاکچری با رعایت کامل اصول فنی و علمی،
  • شرکت بیونهال با تکیه بر اعتماد مشتریانش توانسته یکی از مهم ترین و بزرگترین قطب ارائه خدمات و محصولات کشاورزی درسطح کشور باشد.
  • محصولاتی که ما تولید میکنیم بدلیل کیفیت کم نظیر آن در بازار بصورت یک انتخاب درست مطرح می شود. بزرگترین سرمایه ما اعتماد چندین ساله و رضایت مشتریان و احترام متقابل بین شرکت و مشتری می باشد.
  • ما همواره بر اصل اعتماد سازی پایبند هستیم که باعث بدست آوردن مشتری وفادار میشود، شرکت بیونهال تمامی محصولات خود را با ضمانت صددرصدی بی قید وشرط ارائه میکند.
  • همین امر سبب شده تا اعتماد و اطمینان قلبی شما عزیزان به همکاری با مجموعه ما فراهم گردد.
جهاد کشاورزی
کشاورزی و منابع طبیعی
موسسه تحقیقات گیاه پزشکی
سازمان فائو
اصلاح و تهیه نهال و بذر
سازمان غذا و دارو
کليه حقوق اين سايت متعلق به بیونهال می‌باشد. [ طراحی و راه اندازی سایت توسط عصر جدید ]

بیونهال