Slider

نهال گلابی بلادی جونیو


معرفی نهال گلابی بلادی جونیو

منشا ارقام نهال های گلابی بلادی جونیو Bloody Junior Pear کشور ایتالیاست که در این کشور کاشت و پرورش داده می شود و امروزه در کشور ایران نیز به کاشت این رقم گلابی می پردازند که محصول باکیفیتی را داراست.

 گلابی حاصل از نهال گلابی بلادی جونیو بسیار خوش طعم بوده که موجب محبوبیت بالای آن در میان باغداران و همچنین بین خریداران شده است. آب و هوای مناسب برای کاشت غالبا سرد است.

برای بررسی مشخصات و نحوه کاشت و همچنین برای خرید نهال گلابی بلادی جونیو تا انتهای مقاله همراه ما باشید تا کمکی باشد که بتوانید باغی پر از درخت گلابی را احداث کنید.

نهال گلابی بلادی جونیو یکی از ارقام تجاری و بازار پسند درخت گلابی بوده و خاستگاه آن کشور ایتالیا است. این نهال از باردهی بالا و عمر مفید اقتصادی 40 ساله بهره مند است. گلابی بلادی جونیو از مقاومت نسبی مطلوبی در برابر سرمای بهاره برخوردار است. این نهال جزو ارقام زودرس بوده و بازدهی محصول بالایی دارد. این رقم به سبب بهره مندی از چنین ویژگی های ارزشمندی، مورد توجه بسیاری از باغداران قرار گرفته است. از این رو اگر شما نیز قصد خرید نهال گلابی دارید، خرید نهال گلابی بلادی جونیو انتخاب فوق العاده ای خواهد بود.

کاشت و پرورش نهال گلابی بلادی جونیو

نهال گلابی بلادی جونیو از نرخ گلدهی متوسطی برخوردار است و در دسته ی ارقام دیرگل قرار می گیرد. این نهال در صورت مساعد بودن شرایط، تا ارتفاعی در حدود 3 تا 5 متر رشد میکند. در زمینهای مسطح و فاقد شیب، میتوان نهال ها را در فواصل 4×4 متر نسبت به یکدیگر کاشت.

نهال گلابی بلادی جونیو به هر ده روز یکبار آبیاری در فصل بهار و هفته ای یکبار در فصل تابستان نیاز دارد. درخت گلابی بلادی جونیو ظاهری کم برگ دارد و از این رو در کوتاه مدت نیازی به هرس کردن ندارد. این رقم گلابی از باردهی قابل توجهی برخوردار است.

 


خرید نهال گلابی بلادی جونیو Bloody Junior Pear از مجموعه نهالستان بیونهال
بمدیریت مهندس مهران نجف زاده 
کلیه نهال های تولیدی این شرکت مطابق با استانداردهای جهانی می باشد ، بیونهال در ارائه خدمات و عرضه اصله نهال به مشتریانش بهترین نوع کیفیت را معرفی میکند.
شما میتوانید نهال گلابی بلادی جونیور را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از شرکت بیونهال خریداری کنید.

 

به علت پربار بودن درخت گلابی بلادی جونیو ،عملکرد درختان این رقم گلابی در هکتار بسیار خوب می‌باشد. درختان گلابی بلادی جونیو به طور متوسط در هر یک هکتار حدود 40 تن باردهی دارند که میزان مطلوبی برای درخت گلابی به شمار می‌رود.

در صورتی که نهال گلابی بلادی جونیو در مناطق دارای شیب و یا مناطق بادگیر کاشته شود، فاصله مطلوب بین هر اصله 3/4 متر می‌باشد.

اما اگر کاشت نهال این گیاه در زمین‌های مسطح و بدون شیب انجام می‌گیرد، بهتر است فاصله بین هر اصله 4/4 متر باشد تا نهال‌ها پس از رشد در معرض نور کافی قرار گیرند. همچنین رعایت فواصل مناسب هنگام کاشت نهال گلابی بلادی جونیو موجب عدم تداخل ریشه و آسیب دیدگی آن در آینده می‌شود.



میوه نهال گلابی بلادی جونیو

نهال گلابی بلادی جونیو جزو ارقام زودرس محسوب میشود و باردهی آن به تدریج و با گذشت زمان افزایش می یابد. میوه ها بصورت خوشه ای و در قالب دسته های چندتایی به روی شاخه ها ظاهر می شوند. گلابی بلادی جونیو دارای طعمی مطبوع و عطری دلنشین است و رنگ آن سبز مایل به زرد می باشد. این میوه در بهار رسیده شده و قابل برداشت است و بافت آن پس از رسیده شدن نرم و شیرین میشود. این رقم از قدرت انبارمانی بالایی برخوردار است و در شرایط دمایی مناسب، تا دو ماه نیز قابل نگهداری می باشد.

برای  خرید نهال گلابی بلادی جونیو می توانید با مجموعه نهالستان بیونهال تماس حاصل فرمایید.

از خصوصیات درخت گلدهی متوسط تا دیر به هنگام آن است. این نهال دارای مقاومت نسبتا مناسب نسبت به سرماهای بهاره است.

از نظر نیاز به آبیاری نهالهای گلابی بلادی جونیو در فصل بهار ماههای فروردین تا خرداد، هر ۱۰ روز یکبار نیازمند آبیاری است اما در  فصل تابستان از ماه‎های تیر الی شهریور به تدریج میزان آبیاری رو به افزایش است، به نحوی که هر هفت روز یکبار ملزم به آبیاری می‏باشد.

نیاز به  آبیاری هفته‌ای دو بار به طور عمیق در فصل رشد  جهت رشد مطلوب ضرورت دارد.

اما آبیاری در درختان مسن و رسیده را می‏توان با فاصله های زمانی بیشتری آبیاری نمود. آبیاری درست و اصولی منجر به رشد مطلوب و باردهی خوب به علاوه تولید میوه‌های پرآب و خوش طعم می‏گردد.

چنانچه آبیاری بیشتر از مقدار مورد نیاز صورت گیرد باعث زرد شدن و پژمرده شدن برگ‏ها، ریزش برگ‏ ها و غنچه‏ های نهال گلابی بلادی جونیو و در نهایت ریزش میوه‏های گیاه می‏گردد.

از طرفی اگر آبیاری سطحی و سرسری و بدون قاعده صورت گیرد، باعث می‌گردد ریشه ‎ها در نزدیک سطح خاک رشد و نمو کنند و در نهایت رشد مناسب گیاه حاصل نگردد.

جهت کوددهی می‎توان میزان ۵ تن کود دامی پوسیده شده جهت تقویت و بهبود رشد آن مصرف نمود. عمل گرده‎ افشان در نهال های گلابی بلادی جونیو قبل از باز شدن گل رخ می‏دهد.

ارقام نهال های گلابی بلادی جونیو به هرس نیازمند است و پس از آن تا چندین سال از تکرار هرس بی‎ نیاز است. درخت ظاهری کم برگ دارد و چنانچه درخت در سلامت کامل به سر ببرد میزان باردهی آن قابل توجه خواهد بود.  ارتفاع درخت به صورت تقریبی ۳ تا ۵ متر است. عمر مفید آن حداکثر ۴۰ سال است.



مشخصات نهال گلابی بلادی جونیو

  • زادگاه: ایتالیا
  • فاصله کاشت: 4/3 و 4/4 متر
  •  عمر اقتصادی: 40 سال
  • شکل میوه: رنگ سرخ 
  • قدرت رشد درخت: 3 الی 5 متر
  • شروع به محصول دهی: از سال های اولیه
  • وزن میوه: 360 گرم
  • حداکثر عملکرد میوه در هکتار: 40 تن در هکتار
  • مدت آبیاری: 5 الی 6 هزار متر مکعب آب
  • مقاومت در برابر آفات: مقاوم
  • مقاومت سرمایی: ۱۶- درجه سانتیگراد
  • نیاز سرمایی: 600 تا 1500 ساعت دمای زیر 7 درجه سانتی گراد

 

مزایای  خرید نهال گلابی بلادی جونیو از مجموعه نهالستان بیونهال

1_مشاوره رایگان در زمینه احداث باغات گلابی

2_تضمین کیفیت محصول با ضمانت بازگشت کالا،

3_قبول و ارسال سفارشات به تمام نقاط کشور

4_تبادل و انتقال فعالیت و تجربیات

5_روش های اصولی و علمی کاشت نهال گلابی

6_عرضه نهال باکیفیت و تضمین عاری از آفات


 

خرید نهال

دیدگاه (0)

کسب رتبه 0 ستاره ، از 5 ستاره ، از مجموع 0 نظر ثبت شده
هنوز هیچ دیدگاهی ارسال نشده است.

ارسال دیدگاه

  1. ارسال دیدگاه به عنوان مهمان
امتیاز به این پست:
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک موقعیت شما
  • بیونهال مرجع تخصصی تولید، اصلاح نژاد و عرضه ارقام نهال مثمر و غیر مثمر، ارقام کشت بافت، واریته های کمیاب و لاکچری با رعایت کامل اصول فنی و علمی،
  • شرکت بیونهال با تکیه بر اعتماد مشتریانش توانسته یکی از مهم ترین و بزرگترین قطب ارائه خدمات و محصولات کشاورزی درسطح کشور باشد.
  • محصولاتی که ما تولید میکنیم بدلیل کیفیت کم نظیر آن در بازار بصورت یک انتخاب درست مطرح می شود. بزرگترین سرمایه ما اعتماد چندین ساله و رضایت مشتریان و احترام متقابل بین شرکت و مشتری می باشد.
  • ما همواره بر اصل اعتماد سازی پایبند هستیم که باعث بدست آوردن مشتری وفادار میشود، شرکت بیونهال تمامی محصولات خود را با ضمانت صددرصدی بی قید وشرط ارائه میکند.
  • همین امر سبب شده تا اعتماد و اطمینان قلبی شما عزیزان به همکاری با مجموعه ما فراهم گردد.
جهاد کشاورزی
کشاورزی و منابع طبیعی
موسسه تحقیقات گیاه پزشکی
سازمان فائو
اصلاح و تهیه نهال و بذر
سازمان غذا و دارو
کليه حقوق اين سايت متعلق به بیونهال می‌باشد. [ طراحی و راه اندازی سایت توسط عصر جدید ]

بیونهال