Slider

نهال گلابی تاشکندی


معرفی نهال گلابی تاشکندی

نهال گلابی تاشکندی Tashkent pear یکی از مهمترین ارقام نهال گلابی در دنیا می باشد این رقم مناسب کاشت در شرایط آب و هوایی و مناطق سردسیر،نیمه سردسیر،نیمه گرمسیر و کوهستانی قابل کاشت میباشد.

نهال گلابی تاشکندی با استفاده از مقاوم ترین و دیرگل ترین قلمه در شبکه سراسری تولید و عرضه ی نهال ایران تولید و بصورت عمده و جزئی در سراسر کشور بصورت مستقیم و بدون دخالت واسطه های اینترنتی با بکارگیری از دانش عرضه و تقاضای مستقیم بدست باغداران قرار گرفته است.

برای بررسی مشخصات و خصوصیات نهال گلابی تاشکندی و همچنین برای خرید این نهال به ادامه مقاله بپردازید.

 


خرید نهال گلابی تاشکندی Tashkent pear از مجموعه نهالستان بیونهال
بمدیریت مهندس مهران نجف زاده 
کلیه نهال های تولیدی این شرکت مطابق با استانداردهای جهانی می باشد ، بیونهال در ارائه خدمات و عرضه اصله نهال به مشتریانش بهترین نوع کیفیت را معرفی میکند.
شما میتوانید نهال گلابی تاشکندی را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از شرکت بیونهال خریداری کنید.

 

نهال گلابی تاشکندی با توجه به شرایط اقلیمی مناسب و نگهداری بهینه از سال اول کاشت به بارآوری محصول میرسد،شایان ذکر است باغداران گلابی میبایست کلیه محصولات را در سال اول کاشت نهال از درخت گلابی جدا نمایند زیرا عدم توجه به این مهم باعث عدم رشد نهال گلابی پیوندی در سال اول خواهد بود.

نهال گلابی تاشکندی مناسب کاشت برای احداث باغات گلابی میباشد،گلابی اصلاح شده ی طارم مقاومت بسیار عالی نسبت به آفات و بیماریهای گلابی دارد و از طرفی محصول تولید گردیده از این درخت گلابی تجاری و بازار پسند می باشد.



نهال گلابی تاشکندی نسبت به ارقام گلابی سنتی و ایرانی از ارتفاع خیلی کمتری بوده و این محصول بدلیل طارم بودن گلابی مورد توجه کلیه باغداران گلابی میباشد از طرفی این مزیت باعث گردیده که هزینه های برداشت محصول گلابی بصورت چشمگیری تقلیل یابد.

درخت گلابی تاشکندی از سال اول کاشت به بار مینشیند و گلابی زودبازده در سال پنجم کاشت به توجیه اقتصادی رسیده و عملکرد گلابی تاشکندی اصلاح شده در هر هکتار در حدود ۵۰ تن گزارش گردیده است.

فاصله ی کاشت درخت گلابی تاشکندی در زمینهای باشیب ملایم و مناطق بادگیر بصورت ۴×۴/ ۵×۴ متر کاشت می گردد شایان ذکر است در اراضی مسطح این فاصله بصورت ۶×۵ و ۶×۶ متر کاشت می گردد.

گرده افشان مناسب گلابی تاشکندی در باغات گلابی بصورت کاشت هر ۱۰ اصله نهال گلابی تاشکندی یک اصله گرده افشان مناسب از ارقام نهال گلابی کاشت می گردد.

زمان کوددهی درخت گلابی تاشکندی پیوندی از اواسط پاییز لغایت اواخر زمستان قابل اجراست و میزان کوددهی گلابی تاشکندی در هر هکتار ۵ تن کود پوسیده دامی تعیین می گردد.

میزان آبیاری درخت گلابی تاشکندی در فصول مختلف سال و شرایط اقلیمی و آب و هوایی متغیر است،بهینه آنست که به ازای هر روز از فصول بهار دو لیتر و برای فصل های تابستان در ازای هر روز ۳ لیتر آب در نظر گرفته شود.

میزان باردهی درخت گلابی تاشکندی در هر هکتار و با توجه به شرایط اقلیمی و آب و هوایی متغیر است،ولیکن در ازای حدود ۵۰۰ اصله درخت گلابی در هکتار عملکردی بیش از ۵۰ تن را داراست.



مشخصات نهال گلابی تاشکندی

  • زادگاه: ایران
  • فاصله کاشت: 4×5 یا  6×6 متر
  •  عمر اقتصادی: 30 تا 40 سال
  • شکل میوه: رنگ زرد ماتیکی
  • قدرت رشد درخت: 4 الی 6 متر
  • شروع به محصول دهی: از سال های اولیه
  • وزن میوه: 290 گرم
  • حداکثر عملکرد میوه در هکتار: 50 تن در هکتار
  • مدت آبیاری: 5 الی 6 هزار متر مکعب آب
  • مقاومت در برابر آفات: مقاوم
  • نیاز سرمایی: 600 تا 1500 ساعت دمای زیر 7 درجه سانتی گراد

 

مزایای  خرید نهال گلابی تاشکندی از مجموعه نهالستان بیونهال

1_مشاوره رایگان در زمینه احداث باغات گلابی

2_تضمین کیفیت محصول با ضمانت بازگشت کالا،

3_قبول و ارسال سفارشات به تمام نقاط کشور

4_تبادل و انتقال فعالیت و تجربیات

5_روش های اصولی و علمی کاشت نهال گلابی

6_عرضه نهال باکیفیت و تضمین عاری از آفات


 

خرید نهال

دیدگاه (0)

کسب رتبه 0 ستاره ، از 5 ستاره ، از مجموع 0 نظر ثبت شده
هنوز هیچ دیدگاهی ارسال نشده است.

ارسال دیدگاه

  1. ارسال دیدگاه به عنوان مهمان
امتیاز به این پست:
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک موقعیت شما
  • بیونهال مرجع تخصصی تولید، اصلاح نژاد و عرضه ارقام نهال مثمر و غیر مثمر، ارقام کشت بافت، واریته های کمیاب و لاکچری با رعایت کامل اصول فنی و علمی،
  • شرکت بیونهال با تکیه بر اعتماد مشتریانش توانسته یکی از مهم ترین و بزرگترین قطب ارائه خدمات و محصولات کشاورزی درسطح کشور باشد.
  • محصولاتی که ما تولید میکنیم بدلیل کیفیت کم نظیر آن در بازار بصورت یک انتخاب درست مطرح می شود. بزرگترین سرمایه ما اعتماد چندین ساله و رضایت مشتریان و احترام متقابل بین شرکت و مشتری می باشد.
  • ما همواره بر اصل اعتماد سازی پایبند هستیم که باعث بدست آوردن مشتری وفادار میشود، شرکت بیونهال تمامی محصولات خود را با ضمانت صددرصدی بی قید وشرط ارائه میکند.
  • همین امر سبب شده تا اعتماد و اطمینان قلبی شما عزیزان به همکاری با مجموعه ما فراهم گردد.
جهاد کشاورزی
کشاورزی و منابع طبیعی
موسسه تحقیقات گیاه پزشکی
سازمان فائو
اصلاح و تهیه نهال و بذر
سازمان غذا و دارو
کليه حقوق اين سايت متعلق به بیونهال می‌باشد. [ طراحی و راه اندازی سایت توسط عصر جدید ]

بیونهال