Slider

نهال گلابی دم کج


معرفی نهال گلابی دم کج

نهال گلابی دم کج رقمی مناسب جهت احداث باغات گلابی جهت تولید بهینه ی محصول تجاری در دنیا محسوب می گردد،گلابی دم کج در برابر آفات و بیماریها مقاومت خوبی از خود نشان می دهد.

نهال گلابی دم کج یکی از معروف ترین و پر کشت ترین ارقام گلابی در جهان می باشد.

برای بررسی مشخصات و نحوه کاشت و همچنین برای خرید نهال گلابی دم کج تا انتهای مقاله همراه ما باشید تا کمکی باشد که بتوانید باغی پر از درخت گلابی را احداث کنید.

 


خرید نهال گلابی دم کج از مجموعه نهالستان بیونهال
بمدیریت مهندس مهران نجف زاده 
کلیه نهال های تولیدی این شرکت مطابق با استانداردهای جهانی می باشد ، بیونهال در ارائه خدمات و عرضه اصله نهال به مشتریانش بهترین نوع کیفیت را معرفی میکند.
شما میتوانید نهال گلابی دم کج را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از شرکت بیونهال خریداری کنید.

 

منشاء تحقیقاتی این رقم مرکز تحقیقات و اصلاح بذر و نهال در امریکا بوده و اکثر باغات گلابی در دنیا از این رقم است. درختان این رقم در بهار دیرگل بوده و حدود بیست روز دیرتر از درختان بذری شروع به رشد می کند. بنابراین برای مناطقی که با سرمای بهاره مواجه هستند می توانند مناسب باشند. اما به دلیل دیررسی محصول برای مناطقی با فصل رشد کوتاه قابل توصیه نمی باشند.

گلابی دم کج قدرت رشد درخت نسبتاً کم، باردهی و عملکرد بسیار زیاد، کیفیت میوه نیز به دلیل درشتی، رنگ خیره گلابی دم کج عالی می باشد. میوه ی در این رقم زرد بوده و حتی در آب و هوای گرم و شرجی نیز کیفیت آن خیلی تحت تاثیر قرار نمی گیرد. 



از ویژگی های نهال گلابی دم کج این رقم بار دهی خوشه ای در شاخه های جانبی می باشد و همچنین دیر گل بودن آن باعث می شود این رقم در فصل بهار که اغلب باغات دچار سرما زدگی بهاره غیر مقاوم هستن از خود مقاومت خوبی نشان دهد .

گلابی دم کج از ارقام گلابی دم کج هست که نیاز به گرده زاده دارد یعنی شما بایستی برای هر ۲۰ اصله نهالی که می کارین باید یک گلابی  برای گرده افشانی داشته باشین که کیفیت و باروری باغ شما تضمین شود.

گلابی دم کج دارای مقاوت بسیار بالا نسبت به افات و سرماهای احتمای بهاره  را دارا میباشد و در حال حاضر محبوب ترین رقم گلابی در دنیا می باشد.

نهال گلابی دم کج رقم مناسب برای اب و هوای خشک و در مقایسه با ارقام دیگر گلابی نیاز سرمایی کمتری برای شکستن خواب دارد و پذیرش کلاله اغلب بصورت همزمان موفق نیست به همین دلیل ۱۰% از باغ گلابی  باید با درختان گرده افشان مناسب دیگر کاشته شود.

گلابی دم کج با باردهی و عملکرد بسیار زیاد و ساختار میوه بسیار بهینه و درشت عالی می باشد.محصول این رقم بسیار خوشرنگ و حتی در تابستان های خیلی گرم کیفیت محصول گلابی تحت تاثیر قرار نمی گیرد.

مشخصات مهم گلابی دم کج زود بازده بودن (باردهی از سال اول) و باردهی در شاخه های جانبی و همچنین دیر گل بودن که باعث میشود درفصل بهار که اغلب باغات گلابی  کشورمان دچار سرما زدگی میشود این رقم مقامت خوبی در برابر سرماهای بهاره نشان داده است.

درخت گلابی دم کج که نیاز صد درصد به گرد زا دارد که شما باید همراه هر ۱۰ اصله نهالی که میکاریم ۱ درخت برای گرده افشان داشته باشیم که کیفیت باروری باغ شما تضمین گردد.



مشخصات نهال گلابی دم کج

  • زادگاه: آمریکا
  • فاصله کاشت: 4×5 متر یا 6×6 متر
  •  عمر اقتصادی: 30 تا 40 سال
  • شکل میوه: رنگ زرد
  • قدرت رشد درخت: 4 الی 5 متر
  • شروع به محصول دهی: از سال های اولیه
  • وزن میوه: 320 گرم
  • حداکثر عملکرد میوه در هکتار: 70 تن در هکتار
  • مدت آبیاری: 5 الی 6 هزار متر مکعب آب
  • مقاومت در برابر آفات: مقاوم
  • نیاز سرمایی: 600 تا 1500 ساعت دمای زیر 7 درجه سانتی گراد

 

مزایای  خرید نهال گلابی دم کج از مجموعه نهالستان بیونهال

1_مشاوره رایگان در زمینه احداث باغات گلابی

2_تضمین کیفیت محصول با ضمانت بازگشت کالا،

3_قبول و ارسال سفارشات به تمام نقاط کشور

4_تبادل و انتقال فعالیت و تجربیات

5_روش های اصولی و علمی کاشت نهال گلابی

6_عرضه نهال باکیفیت و تضمین عاری از آفات


 

خرید نهال

دیدگاه (0)

کسب رتبه 0 ستاره ، از 5 ستاره ، از مجموع 0 نظر ثبت شده
هنوز هیچ دیدگاهی ارسال نشده است.

ارسال دیدگاه

  1. ارسال دیدگاه به عنوان مهمان
امتیاز به این پست:
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک موقعیت شما
  • بیونهال مرجع تخصصی تولید، اصلاح نژاد و عرضه ارقام نهال مثمر و غیر مثمر، ارقام کشت بافت، واریته های کمیاب و لاکچری با رعایت کامل اصول فنی و علمی،
  • شرکت بیونهال با تکیه بر اعتماد مشتریانش توانسته یکی از مهم ترین و بزرگترین قطب ارائه خدمات و محصولات کشاورزی درسطح کشور باشد.
  • محصولاتی که ما تولید میکنیم بدلیل کیفیت کم نظیر آن در بازار بصورت یک انتخاب درست مطرح می شود. بزرگترین سرمایه ما اعتماد چندین ساله و رضایت مشتریان و احترام متقابل بین شرکت و مشتری می باشد.
  • ما همواره بر اصل اعتماد سازی پایبند هستیم که باعث بدست آوردن مشتری وفادار میشود، شرکت بیونهال تمامی محصولات خود را با ضمانت صددرصدی بی قید وشرط ارائه میکند.
  • همین امر سبب شده تا اعتماد و اطمینان قلبی شما عزیزان به همکاری با مجموعه ما فراهم گردد.
جهاد کشاورزی
کشاورزی و منابع طبیعی
موسسه تحقیقات گیاه پزشکی
سازمان فائو
اصلاح و تهیه نهال و بذر
سازمان غذا و دارو
کليه حقوق اين سايت متعلق به بیونهال می‌باشد. [ طراحی و راه اندازی سایت توسط عصر جدید ]

بیونهال